DISKUZE K ČLÁNKU GP MONAKA: Deštivá ruleta s mexickou radostí. Pérez odolal Sainzovu tlaku a slaví

Ikonický závod v uličkách miniknížectví na francouzské Riviéře je některými považován za pravou zkoušku jezdeckého mistrovství, jinými za překonaný anachronismus. Letos ho provázela zpočátku nepřízeň počasí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MONAKA: Deštivá ruleta s mexickou radostí. Pérez odolal Sainzovu tlaku a slaví

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 78, poslední 31.05.2022 16:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Hwrychlik H. (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2022 17:03
Co trest pro Verstappena za přejetí čáry při… »
» Poky (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2022 17:32
Alik je dobrej špunt. 12 »
» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 29.05.2022 21:44
Tak děkujeme Ferrari za vítězství. Je fajn, když… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Po vyhrané GP Monaca z Checa spadl tlak, který ho celou kariérou provázel. To Ricci je teď v jiné situaci. Třeba využít potenciálu do budoucna. Tzn.
    1. S Helmutem a Hornerem uzavřít výhodnou dvouletou smlouvu pro další angažmá v Týmu: Red Bull
    2. Soustředit se na vítězství v domácí GP Mexika
    3. V celkovém pořadí Poháru Jezdců získat bednu v podobě 3. místa, (3. nejlepší Pilot na světě)
    4. V Poháru konstruktérů Pro Red Bull společně s Maxem vybojovat Titul mistrů světa F1.
    5. Vše ostatní už bude příjemný bonus. ( Hlavně zisk Titulu šampióna F1 je určitě tak trochu i v rukou formulového Boha 12 12 12)
    (Che 11co))

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Vůbec jsem nepochopil jízdu Alonsa po přerušení.
    Jako jede celou dobu jak šnek, pak si střihne kolo o 3s rychlejší a pak zase jede jak šnek. To chtěl všem ukázat, jak pomalu se tam dá jet?
    Jako chápal bych to, kdyby si neudělal tak obrovskou ztrátu a pokusil se získat nejrychlejší kolo. Ale s tak brutální ztrátou bylo jasný, že si ho Lando vezme. Taky bych to chápal, kdyby byl jeho kolega před ním a on ho tak "chránil", ikdyž v Monaku nikdo chránit proti předjetí nepotřebuje.
    Ale takto připravil kolegu a svůj tým úplně zbytečně o 2b. Co za tím je? Chtěl Ocona o ty 2 body připravit, aby ho víc dotáhl? Nebo jen chtěl lízt Hamiltonovi na nervy? Nebo mu chtěl připomenout, že úmyslně pomalá jízda je jeho přínos pro F1 a dal mu okusit, jaký to je?
    Na druhou stranu můžu být spokojený. Vettel s tím šrotem získal díky němu bod. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Viz jeho vyjádření: "Rozhodli jsme se pro středně-tvrdé, ale jejich životnost byla kratší než 33 kol. Proto jsme nevěděli, jestli dokážeme závod dokončit, proto jsem pneumatiky 15 kol hodně šetřil, a pak jsem na to v posledních 15 tlačil, když mi řekli, že Esteban [Ocon] dostal trest".

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        Hodně jezdců jela na stejné sadě mnohem rychleji a nikdo s nimi neměl sebemenší problém. Proč by taky měl být. Monako je známé tím, že se dá odjet celých 78kol na jedné sadě.
        Většinu závodů začínají piloti na červených a jedou na nich standartní jednozastávkouvou strategii, takže jedou podobný počet kol s plným autem na červených a ne na žlutých s prázdným. Nikdo nemění proto, že by ty gumy končily.
        A nakonec tedy tlačil brutálně. Za těch 15 kol najel na Ocona necelých 5s. Tedy ono to bylo spíš tím, že Hamilton už na to kašlal a šetřil auto. Dobře věděl, že ho nedá a ho nedá Ocon. A ten celý vláček jel zase pomalu za ním.
        03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Loqenc

          Loqenc

          85.71.3.XXX
          Beru to tak, že jel na jistotu. V Monaku si to mohl dovolit. Tým mu měl říct dřív, že má Ocon pentli a že má zrychlit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Loqenc

    Loqenc

    85.71.3.XXX
    Výsledek super, ale jsem rád, že jsem se díval ze záznamu. Takže jsem to dal 1.5x rychlostí a s přeskakováním - sledování vláčků mě zas tak moc nerajcuje :) Pár předjetí sice na začátku bylo, ale to jen díky hodně rozdílným gumám do mokra/přechodné. Díky za ně, ale Monako bych stejně zrušil.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.60.XXX
    Z hlediska šampionátu, se to vyvíjí pro RB dobře, jenže má to malý háček... 3. Peréz ztrácí na Maxe jen 15b, tady můžeme čekat dokonce sezóny ještě velké drama...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GeorgeRussell

    GeorgeRussell

    78.108.157.XXX
    INDY 500 skvěle Sonny Eriksson 01 S - fan bude mít radost 12 12 11
    P.S. Parádní víkend, GP Monaca a INDY, Dnes to měl Alonso rozjet ve staré cihelně, určitě by mu spadla trojkoruna. ( když to dal Markus ) 12 12 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Tak děkujeme Ferrari za vítězství. Je fajn, když se můžeme spolehnout na pomoc ze zídky soupeře. 12
    Upřímnou soustrast Charlesovi i Daaviidovi. Tohle bylo od Ferrari diletantství nejvyššího kalibru. Podělat strategii jednou je blbý. Podělat to Charlesovi hned dvakrát, už je masakr.
    Můžete si na Hornera plivat jak chcete, ale takový bor... na zídce nemá. 03

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    188.75.128.XXX
    Ferrari ať se zeptá na strategii buď Sainze (už poněkolikáté dělal rozhodnutí za tým a správně), nebo ať prostě kopírují RedBull o kolo později. Možná občas přijdou undercutem o pozici, ale pořád to bude celkově zlepšení.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.60.XXX
      Problém je, že RB tam měl 2 auta... Pak se může stát, že se nepropadneš o jednu pozici, ale o 2 (Propadneš se za Peréze, ten dostane povel zvolnit a mezitím se dopředu posune Max)... Proto je potřeba strategii rozdělit a spoléhat se na vlastní výpočty / data...

      Nemluvě o tom, že kolo později v přechodných podmínkách může znamenat 5 sec..

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.183.80.XXX
        "kolo později v přechodných podmínkách může znamenat 5 sec"
        A o 2 kola později to je 10 sekund. A tak se tím Ferrari asi řídilo. 20

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Startovní pole pro příští ročník má svou definitivní podobu

Startovní pole pro rok 2025. Převážná část týmů se změnami

Horner a Pérez se dohodli - Mexiko opět nebude mít v F1 svého zástupce

Očekávané je skutkem. Pérez končí, jeho nástupce je znám. Pouhý den po oznámení odchodu Mexičana

Signifikantní záběr hlavních hrdinů letošního ročníku

Sezóna F1 v číslech, souvislostech i názorech - shrnutí ročníku tentokrát vzácně vyrovnaného

Gilles Villeneuve byl pro Waltera Wolfa ikonou

Walter Wolf po letech prozradil, proč Villeneuve nejezdil za Wolf

Mistr světa Max Verstappen

"Norris opravdu nahnal Verstappenovi strach," říká se Rosberg

Fanoušci týmu Ferrari - Tifosi

Vánoční výzva pro naše čtenáře, debatéry a vůbec všechny, co chodí rádi na www.F1NEWS.cz

Jediné představení „ventilátoru“ na trati - Grand Prix Švédska 1978

Legendární „ventilátor“ Brabhamu většina fanoušků F1 zná. Ale víte o jeho konkurentovi?

Guanyu Zhou je jedním z několika pilotů, které příští rok už ve startovním poli neuvidíme (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Gratulace vítězům, odhodlání do roku 2025

Vyhráli sice „jen“ Pohár konstruktérů, ale McLaren a oba jeho piloti patřili k nejvýraznějším v letošním roce (ilustrační foto)

Zázraky se nekonaly, penalizacemi a kolizemi provázený závod vyhrál Norris, slaví i McLaren

Checo Pérez se tentokrát vyvaroval chyb, ale zase doplatil na zmatky kolem traťových limitů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: je znát, že sezóna se chýlí ke konci

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama