DISKUZE K ČLÁNKU Čtvrtý den testů nejrychlejší Ferrari, Red Bull druhý. McLaren stál v boxech

Ve čtvrtek týmy v Barceloně zakončily první předsezónní testování. Jak den probíhal, to jsem sledovali živě. Nejrychlejší čas dosáhl Kimi Räikkönen na Ferrari, nejdelší vzdálenost ujel Kevin Magnussen s Renaultem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Čtvrtý den testů nejrychlejší Ferrari, Red Bull druhý. McLaren stál v boxech

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 29, poslední 26.02.2016 13:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Plecháček (Hlasovalo 13 lidí) 25.02.2016 10:06
"9:52 Mercedes při testu nového nosu vždy v… »
» Xinho (Hlasovalo 6 lidí) 25.02.2016 10:57
tak vo Ferrari urcite pozeraju prekvapene na to… »
» Kostěj (Hlasovalo 6 lidí) 25.02.2016 11:05
Když vidim to uchycení předního křídla na nos… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          tak hlavně s tím přišlo ferrari snad v sezoně 2007 a následně to bylo zakázáno, nebo se pletu?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Petr

            Petr

            109.81.245.XXX
            To se podle mě pleteš, nepletu-li se. 04 Tehdy Ferrari S-kanál myslím nemělo.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • uzivatel001972

              uzivatel001972

              81.90.244.XXX
              Ferrari z roku 2008 mělo tuto obdobu s kanálu https://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_F2008#/media/File:Luca_Badoer_2008_test.jpg

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Petr

                Petr

                78.157.160.XXX
                Tam šlo o kanál v nose, nebyl sice zahnutý do S (šlo spíše o díru), ale dá se říct, že z toho S-kanál vychází. Myšlenku oprášil a zdokonalil Sauber v roce 2012, kdy měly vozy vysoké nosy. Pak to hromadně kopírovali ostatní.
                Příspěvek byl redakčně upraven.

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  takže sem se spletl v roce, nechtělo se mi to hledat. Otázkou pro ně ale pořád je, jestli to FIA nezakázala?

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Petr

                    Petr

                    109.81.245.XXX
                    V tom roce ne, upravila však pravidla pro rok 2009, aby takové řešení už nebylo možné používat. Jinak jsem si uvědomil, že šlo vlastně o dost starý nápad, který zkoušel už Colin Chapman na svém Lotusu 80 před více než 35. lety.

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      u toho lotusu šlo ale o trochu jiný efekt 03 tam nevidím díru skrz podlahu, ale pod nosem. Chapman tam podle mě chtěl získat další přítlak...

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Ano, o tom jsme psali před několika dny - jde o vzpomínky bývalého mechanika McLarenu Marca Priestleye - [odkaz na stránku]

      + 4 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama