DISKUZE K ČLÁNKU Proč hodlá Whiting posuzovat každý výjezd mimo trať individuálně?
Technický delegát FIA Charlie Whiting uvádí, že výjezdy vozů mimo závodní dráhu bude řešeno po konzultaci s jezdci závod od závodu zvlášť.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč hodlá Whiting posuzovat každý výjezd mimo trať individuálně?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
anonym
12:15 24.03.2014 82.119.113.XXXzavádzanie ... Celé toto tu smrdí zavádzaním fanúšikov!!!
Fettel už viac krát získal PP práve skrátením trate (napr.posl zákruta Korea), alebo výjazdom mimo trať (napr.Turecko) a deje sa to takmer ustavične!
Absolútne nechápem, raz jazdec výjde mimo trať pri nájazde do poslednej zákruty (Fettel práve Malajsii asi ustavične) a nič sa nedeje a pri tom získa výhodu väčšieho oblúku a to je vyššia rýchlosť. Podobne, výjazd zo zákruty mimo trať, pokiaľ sa jazdec hneď vráti späť na trať, nezíska nič, lebo zákonite spomalí, ale tu návrat na trať absolútne ignorujú, mimo trať akceleruje a získa evidentnú výhodu bez trestu ...
Najhoršie na tom je, že keďže sa takéto porušenia pravidiel tolerujú, jazdci sa začínajú prispôsobovať a už to pomaly ani nevnímajú ako porušenie pravidiel.
O čom to celé je ? -
Zip
11:08 24.03.2014 194.228.13.XXXTrať Tak žasnu, co někteří dokáží pustit ven (jeden nejmenovaný diskutér). Tak nechci být rýpavý, ale tvoje ideální stopa je asi přímka. Pokud zde hovoříme o okruhovém závodění, tak trať musíme uzavřít=zatáčka a tečka. Tedy šlo by to i s rovinou, pokud by jsi dokázal (a ty určitě ano) udělat trať kolem Země, tak by to byl také okruh a dokonce by byl rovný.(pozn. Geoid). Tak snad je vytvořená trať a pokud po ní chceš jet, tak se musíš přizpůsobit. Jak, to snad nemusím rozebírat,ne? Ostatní co zde píší mi snad prominou, že zde tohle píšu, ale reagovat jsem musel. -
Lucas
09:17 24.03.2014 89.176.74.XXXDo dneška mám na paměti nebezpečný Fisichelův návrat na trať v Brazílii 2007, za to měl být distanc tak na tři závody [odkaz na stránku] -
Kapor
09:02 24.03.2014 194.160.178.XXXPodľa obrázku,... ...ak tu pilot reže zákrutu a ide do nej ako prvý, tak získa vždy, ale nie je to jeho vina, ale toho, kto to zle namaľoval. Otázka je, či biela čiara je na trati nakreslená v zmysle zdravého rozumu, alebo jej chýba logika, lebo okraje trate by sa mali vyznačiť tak, ako je obvyklé, pre jazdu monopostov F1 a aut iných sérií, ako oni volia prejazd zákrut, podľa zákonitostí fyziky a preto zátačkou prechádzajú tak ako prechádzajú a na namaľované čiary úplne kašlú, čo nie je len neobvyklé, lebo proti prírodným zákonom je horšie bojovať, ako proti tupcom, čo ich dali zle namaľovať.-
-
Kapor
10:13 24.03.2014 194.160.178.XXXPrečo by sa mal jazdec,... ...ktorý je profesionálne zdatný prispôsobovať niečomu, čo nezodpovedá prírodným zákonom a jazdným vlastnostiam auta a ideálnu stopu meniť podľa nejakého magora, ktorý ju namaľoval inak, ako ona existuje, lebo si myslí, že má patent na rozum.-
Pepan
10:44 24.03.2014 89.24.157.XXXPokud se jedná o ty jízdní vlastnosti, tak každý monopost je má trochu jiné. Mám tomu rozumět tak, že trať se bude přizpůsobovat každému monopostu individuálně? To jako každé auto bude mít sobě přizpůsobenou trať? A jak pak budou mezi sebou závodit?-
-
-
-
Liborrr
11:57 24.03.2014 78.156.157.XXX"Jazdec ide v ideálnej línii,...aby zátačku prešiel čo najrýchlejšie."
Přesně jsi to vystihl... A zatáčku určuje bílá čára! Zde není o čem diskutovat, jezdec se musí řídit určenou trasou bezpodmínečně. Není možné, aby řekl, že tato zatáčka se mi nalíbí, proto pojedu radši mimo trať...-
Kapor
10:51 25.03.2014 194.160.178.XXXJe to úplná volovina,.. ...a mrhanie barvou. Malo by to byť podobné, ako pri chodníkoch na sídlisku. Nechať, nech to vytýčia používatelia a potom vymedziť najlepšiu líniu za predpísanú. V rámci dosiahnutia dobrých časov je vyznačenie najlepšej línie v každej zákrute základom dobréhoprejazdu vedúceho pretekára a tých, ktorý sú v zákrute ako prvý. Lebo len blbci sa škrabú ľavou nohou za pravým uchom.
-
-
-
-
-
-
rock
12:00 24.03.2014 37.188.238.XXXIdeální stopa se volí podle existující tratě a ne naopak - už jenom proto, že bys jen těžko mohl volit ideální stopu, kdybys nevěděl, kudy vede trať
Pokud je poloměr zatáčky, či lépe řečeno poloměr potenciální stopy v zatáčce větší nebo roven poloměru otáčení formule, pak tam není nic, co by neodpovídalo fyzikálním zákonům a s čím by si profesionálně zdatný pilot neměl poradit. když to zvládnou ve vlásenkách Monaka -a fyzikální zákony se nehroutí ani nepřepisují-, zvládnou to všude.-
kronos
13:36 24.03.2014 93.185.2.XXXPřesně tak trochu jsi mě předběhl :-) . Podle logiky některých by měli v Monaku okamžitě nafasovat klíče , sbíječky a ty nelogické zdi či svodidla okamžitě odstranit. :-) Neuvěřitelné co tady někteří dovedou zplodit . Pokud by zmizly v zatáčkách ty asfaltové únikové zóny a nahradily se dejme tomu 20 čísly měkkého písku tak by se asi nebylo o čem bavit - každý by si rozmyslel tam zahučet , protože by se odtamtud nedostal.
-
-
-
-
Pepan
08:34 24.03.2014 89.24.157.XXXDnešní trati jsou konstruovány tak, že pilot výjezdem mimo obvykle moc neztratí. Proto si piloti klidně risknou výlet mimo trať s vědomím že nepoškodí auto a leckdy ještě získají výhodu ve vyšší výjezdové rychlosti. Stačilo by udělat úzký hrbolatý obrubník, za ním hned kačírek se štěrkem a to bychom se divili, jak by piloti úzkostlivě dodržovali jízdu po trati. -
rock
08:31 24.03.2014 37.188.238.XXXWhitingu, Whitingu... "...pak to z mého pohledu není rychlejší..."
A proto jsou zatáčky, kde polovina pilotů opouští trať opakovaně kolo za kolem celou kvaldu a celý závod. Aby využili pomalejší stopu, že... Whitingu, Whitingu, stárneš. Chápu, že když pilot opustí trať v hodinách nebo po tečně vstříc svodidlům, asi je tolerance na místě. Ale říznutí zatáčky nebo naopak výjezd ze zatáčky až za vnější čarou tratě, to prostě výhoda je, jinak by to piloti nedělali...
Aktuálně
Nadcházející závod 20.10.2024
GP USA56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americas
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- Kvalifikace (23:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (20:00 - 21:00)
- 1. Závod (00:00)
-
Neděle
- 2. Závod (21:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek