DISKUZE K ČLÁNKU Dalo Maďarsko dostatečný důvod k jásotu?
Maďarská Grand Prix nám uzavřela pomyslně i de facto první polovinu šampionátu. Týmy nyní na dva týdny zamknou svá království a piloti se budou věnovat odpočinkově dovolenkovým programům. Než všechno zase začne v belgickém Spa.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Dalo Maďarsko dostatečný důvod k jásotu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
NrteP
07:24 03.08.2015 193.86.88.XXX
Solidní článek. Já ještě přidám svůj názor na zahajovací "pietní" ceremoniál.
Mě to přišlo jako zbytečně teatrální gesto.U mě zbudilo dojem, že šlo o to, aby si někdo dokázal, že truchlí také a musí to veřejně předvádět. Tím spíš, že nutí ostatní se do toho zapojit podle uřčených not. Ano, je to tragédie. Ale proklamovat to tímto způsobem mi přišlo až nedůstojné. Prostá minuta ticha by byla důstojnější. Vím, že na to bude hodně oponentních názorů, ale tady by méně znamenalo více.
Mě to přišlo jako zbytečně teatrální gesto.U mě zbudilo dojem, že šlo o to, aby si někdo dokázal, že truchlí také a musí to veřejně předvádět. Tím spíš, že nutí ostatní se do toho zapojit podle uřčených not. Ano, je to tragédie. Ale proklamovat to tímto způsobem mi přišlo až nedůstojné. Prostá minuta ticha by byla důstojnější. Vím, že na to bude hodně oponentních názorů, ale tady by méně znamenalo více.
Fanda.LH
00:56 03.08.2015 85.93.124.XXX
Jsem z článku velice zklamaný, ani jsem ho nedočetl... Jak se zajímavě rozjížděl, tak se postupně měnil v klasický "hejt", typický pro pseudoodborniky... Ti dobré věci kritizují a špatné vyzdvihují (Jsem přeci odborník, tak musím mít jiný / "zajímavý názor")...
Je nad slunce jasné, že když závod nebudou provázet, žádné tech. potíže, kolize, zaváhání, tak to bude nuda... Není žádným tajemstvím, že jezdci se řadí na startovní rošt od nejrychlejšího... To je pak vážně pointa jako prase, že bez potíží by nebylo drama...
Co se trati týče... Vždy jsem ji vnímal jako fajn pro jezdce a na prd pro diváky... Je to jedna z tratí, kde má DRS sakra význam... Že se tam předjíždí téměř jen na hlavní rovince není podstatné, tomu je tak na většině okruzích, jen některé mají takové rovinky dvě... Dává to i prostor pro různé strategie. Jistě loni pamatujete souboj FA, LH, Ricci a následně i NR... Něco podobného se odehrávalo i letos. Nechybělo moc a Ricci ten závod opět vyhrál, protože měl ve správný čas, ty správné pneu...
Ač jsem fanoušek LH, tak jsem si závod užil... Téměř veškerá kritika F1 se nese v duchu, že řídit současné vozy je jednoduché, že piloti jsou roboti, že všechno vyhrává jen jedna stáj, že je tu jen jeden dodavatel motorů... No a pak vidíme pódium Ferrari, RB, RB a Maxe na skvělém 4. místě... Kolikrát už jsem si říkal, jak nám chybí závody, kde by mohl takhle někdo vyletět... A v Maďarsku 2015 tomu tak bylo...
Je nad slunce jasné, že když závod nebudou provázet, žádné tech. potíže, kolize, zaváhání, tak to bude nuda... Není žádným tajemstvím, že jezdci se řadí na startovní rošt od nejrychlejšího... To je pak vážně pointa jako prase, že bez potíží by nebylo drama...
Co se trati týče... Vždy jsem ji vnímal jako fajn pro jezdce a na prd pro diváky... Je to jedna z tratí, kde má DRS sakra význam... Že se tam předjíždí téměř jen na hlavní rovince není podstatné, tomu je tak na většině okruzích, jen některé mají takové rovinky dvě... Dává to i prostor pro různé strategie. Jistě loni pamatujete souboj FA, LH, Ricci a následně i NR... Něco podobného se odehrávalo i letos. Nechybělo moc a Ricci ten závod opět vyhrál, protože měl ve správný čas, ty správné pneu...
Ač jsem fanoušek LH, tak jsem si závod užil... Téměř veškerá kritika F1 se nese v duchu, že řídit současné vozy je jednoduché, že piloti jsou roboti, že všechno vyhrává jen jedna stáj, že je tu jen jeden dodavatel motorů... No a pak vidíme pódium Ferrari, RB, RB a Maxe na skvělém 4. místě... Kolikrát už jsem si říkal, jak nám chybí závody, kde by mohl takhle někdo vyletět... A v Maďarsku 2015 tomu tak bylo...
![01](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/01.png)
![01](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/01.png)
Aktuálně
Nadcházející závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek