DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh se zastává Mercedesu: Jejich zadní křídlo je legální

Kolem řešení zadního křídla Mercedesu a F-kanálu vedoucího do přední části vozu to začíná vřít. Red Bull s Lotusem jejich systém označili za nelegální a stěžovali si FIA, podle šéfa McLarenu je ale v pořádku.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Whitmarsh se zastává Mercedesu: Jejich zadní křídlo je legální

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 22.03.2012 14:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Lord Mystic (Hlasoval 1 člověk) 22.03.2012 14:02
já si myslím že to řešení je legální. a proč? … »
» uzivatel000152 (Hlasoval 1 člověk) 17.03.2012 19:05
Pokud je Mercedes za námi, pak je to řešení asi… »
» McMatej (Hlasoval 1 člověk) 18.03.2012 06:39
Nepochopil si to ty. V pravidlech je výslovně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

LOL2000

XXX
No já si myslím že mnohem zajímavější bude sledovat jak Ferrari bude dotahovat po celou sezónu špičku a kdo zas od nich vylítne. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

asdf

XXX
hmm pánové z FIA v tom mají pěknej guláš... 18
to jsem zvědav jak tohleto dopadne 10

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Nasir

XXX
Je vidět, že hodně lidí má radost, že na to nepřišel RB, ale podstata věci je někde jinde. Když srovnám tahle vyjádření pro a proti, tak je evidentně jasné, že - ať se to někomu líbí nebo ne - pravdu mají RB a Lotus. Vyjádření pana Whitmarshe dokonce působí tak prostoduše, že snad ani nemůžou být jeho slova, ale špatný překlad. "pro mechanismus DRS je stanovena výjimka a podle mě se vztahuje i na to..." - to je jasný nesmysl. Co je DRS vědí všichni a v pravidlech je to jasně stanoveno. Žádný další systém napojený na DRS nemůže být považován za součást DRS a součást výjimky. To by si jinak mohly týmy na DRS napojit naprosto cokoliv, včetně zakázaného foukání (pokud by to hypoteticky mělo smysl a šlo by to). Pokud jsou jakékoliv aktivní zásahy pilota do aerodynamiky zakázány, měl by být zakázán i tento systém.

Můžu se zeptat redakce - vyjádřila se nějak podrobněji FIA k tomu, na základě čeho tenhle systém povolila?

A ještě něco - pokud je pan Brawn přesvědčen, že RB má nelegální výfuky, ať si za tím stojí a klidně podá protest. Pokud bude jen zbaběle mlčet a hospodsky nadávat a pak to účelově vytáhne teprve ve chvíli, kdy jemu samému teče do bot, tak to bude vypadat, že je to on sám, kdo se snaží odvracet pozornost od vlastních problémů (podvodů?).

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

ja

XXX
Ross, Lotus tak isto informoval FIA o svojích reaktívnych zavesoch, ktoré im boli povolené a následne pred začatím sezony zakázané. Bolo by dobre, keby na každeho platil rovnaký meter.Ak sa tak nestane, tak pom mi nikto nevyvráti, že za zákazom zavesov Lotusu má prsty Mercedes.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000729

uzivatel000729

XXX
Nemyslím si,že by v závodě ztráceli.Mercedes v předsezónních testech upřednostnil delší "závodní" simulace.Dneska v tréninku jeli s plným autem.Nechce se mi tudíž věřit,že by vše vsadili na rychlost v kvalifikaci.Brawn je mazaný.To nebude jen tak.
Jinak mě baví reakce RBR 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

XXX
Zloděj křičí chyťte zloděje 14

Každopádně určitě to dává výhodu do Kvaldy, ale jestli o tuhle rychlost přijdou v samotném závodu, tak můžou trochu strácet. Netuší někdo kolik to může dávát v kvaldě čas k dobru na kolo? Tich 6kmh

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

fanusik

XXX
nedivim sa Lotusu ze protestuju, ked vyvyjaju ineligentne tlmice pod "dohladom" FIA a naraz po protestoch im ich z cista jasna zakazu ako nelegalne. Kazdy skusa co moze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000299

uzivatel000299

XXX
P.S. Suhlasím s Rossem RB se snaží nalezt na jiných autech nelegální prvky a samy tam mají nelegální výfuky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000299

uzivatel000299

XXX
Adrian Newey závidí že nato sám nepřišel. Minulý rok když přišli taky z ničím nelegálním tak se hrozně divily proč týmy si stěžují že je to a to nelegalní. A jak to udělá jiný tým a jsou rychlejší než oni musí si stěžovat. 02

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000481

uzivatel000481

XXX
No jelikož ten jejich systém může fungovat jen v kvalifikaci a při předjíždění, takže bude zajímavé sledovat jaký vliv to bude mít na jejich závodní rychlost.

Velice zajímavé bude sledovat RB jak zareagují na ztrátu dominantního postavení v poli a speciálně vedení stáje a Sebastiana...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama