DISKUZE K ČLÁNKU Whitmarsh se zastává Mercedesu: Jejich zadní křídlo je legální
Kolem řešení zadního křídla Mercedesu a F-kanálu vedoucího do přední části vozu to začíná vřít. Red Bull s Lotusem jejich systém označili za nelegální a stěžovali si FIA, podle šéfa McLarenu je ale v pořádku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Whitmarsh se zastává Mercedesu: Jejich zadní křídlo je legální
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Lord Mystic
(Hlasoval 1 člověk)
22.03.2012 14:02
já si myslím že to řešení je legální. a proč?
… »
» uzivatel000152
(Hlasoval 1 člověk)
17.03.2012 19:05
Pokud je Mercedes za námi, pak je to řešení asi… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
Nasir
16:27 17.03.2012 XXX
Je vidět, že hodně lidí má radost, že na to nepřišel RB, ale podstata věci je někde jinde. Když srovnám tahle vyjádření pro a proti, tak je evidentně jasné, že - ať se to někomu líbí nebo ne - pravdu mají RB a Lotus. Vyjádření pana Whitmarshe dokonce působí tak prostoduše, že snad ani nemůžou být jeho slova, ale špatný překlad. "pro mechanismus DRS je stanovena výjimka a podle mě se vztahuje i na to..." - to je jasný nesmysl. Co je DRS vědí všichni a v pravidlech je to jasně stanoveno. Žádný další systém napojený na DRS nemůže být považován za součást DRS a součást výjimky. To by si jinak mohly týmy na DRS napojit naprosto cokoliv, včetně zakázaného foukání (pokud by to hypoteticky mělo smysl a šlo by to). Pokud jsou jakékoliv aktivní zásahy pilota do aerodynamiky zakázány, měl by být zakázán i tento systém.
Můžu se zeptat redakce - vyjádřila se nějak podrobněji FIA k tomu, na základě čeho tenhle systém povolila?
A ještě něco - pokud je pan Brawn přesvědčen, že RB má nelegální výfuky, ať si za tím stojí a klidně podá protest. Pokud bude jen zbaběle mlčet a hospodsky nadávat a pak to účelově vytáhne teprve ve chvíli, kdy jemu samému teče do bot, tak to bude vypadat, že je to on sám, kdo se snaží odvracet pozornost od vlastních problémů (podvodů?).
Můžu se zeptat redakce - vyjádřila se nějak podrobněji FIA k tomu, na základě čeho tenhle systém povolila?
A ještě něco - pokud je pan Brawn přesvědčen, že RB má nelegální výfuky, ať si za tím stojí a klidně podá protest. Pokud bude jen zbaběle mlčet a hospodsky nadávat a pak to účelově vytáhne teprve ve chvíli, kdy jemu samému teče do bot, tak to bude vypadat, že je to on sám, kdo se snaží odvracet pozornost od vlastních problémů (podvodů?).
![](https://autoroad.cz/images/front/discussion/avatars/01-60x60.jpg)
ja
15:38 17.03.2012 XXX
Ross, Lotus tak isto informoval FIA o svojích reaktívnych zavesoch, ktoré im boli povolené a následne pred začatím sezony zakázané. Bolo by dobre, keby na každeho platil rovnaký meter.Ak sa tak nestane, tak pom mi nikto nevyvráti, že za zákazom zavesov Lotusu má prsty Mercedes.
uzivatel000729
15:26 17.03.2012 XXX
Nemyslím si,že by v závodě ztráceli.Mercedes v předsezónních testech upřednostnil delší "závodní" simulace.Dneska v tréninku jeli s plným autem.Nechce se mi tudíž věřit,že by vše vsadili na rychlost v kvalifikaci.Brawn je mazaný.To nebude jen tak.
Jinak mě baví reakce RBR
Jinak mě baví reakce RBR
![12](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/12.png)
uzivatel000299
14:05 17.03.2012 XXX
P.S. Suhlasím s Rossem RB se snaží nalezt na jiných autech nelegální prvky a samy tam mají nelegální výfuky.
uzivatel000299
14:01 17.03.2012 XXX
Adrian Newey závidí že nato sám nepřišel. Minulý rok když přišli taky z ničím nelegálním tak se hrozně divily proč týmy si stěžují že je to a to nelegalní. A jak to udělá jiný tým a jsou rychlejší než oni musí si stěžovat.
![02](https://autoroad.cz/images/front/discussion/smiles/02.png)
uzivatel000481
13:51 17.03.2012 XXX
No jelikož ten jejich systém může fungovat jen v kvalifikaci a při předjíždění, takže bude zajímavé sledovat jaký vliv to bude mít na jejich závodní rychlost.
Velice zajímavé bude sledovat RB jak zareagují na ztrátu dominantního postavení v poli a speciálně vedení stáje a Sebastiana...
Velice zajímavé bude sledovat RB jak zareagují na ztrátu dominantního postavení v poli a speciálně vedení stáje a Sebastiana...
Aktuálně
Nadcházející závod 23.6.2024
GP Špan?lska66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunya
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek