Fotografie z Melbourne, II. díl
AKTUALIZOVÁNO; Druhý díl našeho seriálu fotografií z místa konání prvního závodu letošní sezony zachycuje sobotní dění na okruhu v melbournském Albert Park. Celý článek
reklama
Jako první přišly tentokrát na řadu fotografie ostře sledovaného týmu McLaren Mercedes, který se v dnešní kvalifikaci vrátil znovu na výsluní a obsadil dvě místa v prvních dvou řadách.
Neméně vyhledávanými fotografiemi jsou jistě ty, které zachycují dění týmu Scuderia Ferrari. Italská stáj dnes zaznamenala pole position i první technické problémy v průběhu závodního víkendu. Tváře vyjadřují ledový klid a radost z výsledku v případě Kimi Raikkonena byla vpravdě severská.
Největším překvapením první kvalifikace letošního roku je bezesporu umístění obou vozů stáje Super Aguri uprostřed startovního pole, což všichni členové týmu řádne slavili. Nejvíce pak pochopitelně Takuma Sato, jenž se kvalifikoval do první desítky.
Největším zklamáním byl na druhé straně výkon továrního týmu automobilky Honda, Barrichello se neprobojoval ani ze základní skupiny kvalifikace do dalších bojů a nezbývá než hledat řešení třeba právě v elektronice, jež je na snímku. Třetím japonským týmem současného startovního pole je Toyota, která bezesporu dnes v kvalifikaci také překvapila a spokojený Ralf Schumacher věnoval čas svým fanouškům při autogramiádě.
Williams si od dnešní kvalifikace sliboval více a své zklamání po jejím skončení netajil. Oranžovo černý holandský Spyker zatím drží pomyslného černého petra tohoto víkendu těsně za vozy týmu Scuderia Toro Rosso.
Právě u Toro Rosso probíhala dnes válečná porada, které se kromě špičky týmu Gerharda Bergera a Franze Tosta zúčastnili bývalí piloti F1 Niki Lauda a Hans Joachim Stuck. Pomineme-li Super Aguri, bylo dnes nejveseleji u Red Bull Racing. Pitbabes kroužily kolem Davida Coultharda a vyčkávaly příchodu druhé jezdecké hvězdy Marka Webbera. Domáci pilot se však raději soustředil na své povinnosti a kvalifikoval se do první desítky, zatímco Coulthardovi zůstaly jen oči pro pláč. Kromě mizerného času se totiž jeho obdivovatelky rozprchly po boxech, kde jim inženýři ochotně vysvětlovali záludnosti volantu formule 1. Zda s úspěchem není jasné a výrazy tváří tomu ani nenapovídají...