JETTA, levná značka Volkswagenu. Jak se jí daří prodávat a co bude dál?

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 6. prosince 2019, 16:25 Google+

Volkswagen úspěšně uvedl v Číně svoji novou značku JETTA s novými vozy SUV VS5 a sedanem VA3. Od vstupu na trh v září bylo zákazníkům dodáno téměř 30 000 vozidel.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Jetta

Jetta | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen se se svou novou levnou značkou JETTA zaměřuje na mladé čínské zákazníky, kteří hledají své první auto a umožní jim tak vstup do světa VW. Podíl téměř 80% dodaných JETTA připadá na SUV VS5.  

"Segment levných vozů byl doposud zastoupen téměř výhradně čínskými značkami. Značka JETTA uzavírá mezeru mezi segmentem levných vozů a střední třídou, na jehož horním konci je značka Volkswagen umístěna," říká Jürgen Stackmann , člen prodejní rady značky Volkswagen. "Vidíme tam obrovský potenciál a letmý začátek JETTA nám dává za pravdu."

img-responsive

Jetta | foto: Volkswagen

Asi jedna třetina všech osobních automobilů v Číně se v současné době prodává v segmentu levných vozů. V tomto segmentu si asi 80 procent zákazníků koupí auto poprvé v životě. První zákazníci v Číně jsou v průměru o 20 let mladší než v Evropě nebo v Americe. V segmentu levných vozů utratí od 8 000 do 15 000 EUR.

JETTA je na čínském trhu umístěna nezávisle, ale s rozpoznatelnou blízkostí k rodině Volkswagen. Inovativní prodejní koncepty, jako jsou vysoce digitalizované showroomy, doplňují zážitek ze značky. JETTA spoléhá na DNA Volkswagenu: kvalitu, bezpečnost, zachování hodnoty a jasný designový jazyk. Řada JETTA zahrnuje sedan a SUV. Druhé SUV bude následovat v blízké budoucnosti. Všechny modely vyrábí FAW-Volkswagen v nejmodernější továrně v Čcheng-tu a úzce spolupracují s centrálním centrem FAW-VW ve městě Changchun.

S podílem téměř 50 procent je Čína největším trhem společnosti Volkswagen. Značka v loňském roce podruhé za sebou dodala v Číně více než 3 miliony vozidel. V letošním roce jsou předběžné odhady prodejů na stejné úrovni, jako v předešlých dvou letech.

img-responsive

Jetta | foto: Volkswagen

Vytisknout

Diskuze: JETTA, levná značka Volkswagenu. Jak se jí daří prodávat a co bude dál?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

reklama

Doporučujeme

Nový Ford Kuga

JAK DOPADLO? Nové SUV Ford Kuga na testech bezpečnosti Euro NCAP

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud