Rakouský tým svůj skutečný vůz poprvé ukázal až během testů v Barceloně, kde zaujal několika svými technickými řešeními včetně agresivních bočnic. Zajímavá byla i jeho přední část či podlaha, pomoci níž se snaží dostat zpět co nejvíce přítlaku, o který týmy přišly v důsledku nových technických pravidel.
Ale ještě zdaleka není hotovo: tento týden bude od čtvrtku testování pokračovat, tentokrát se F1 přesune do teplejšího Bahrajnu. "Red Bull se zdá být v celkově slušné pozici, byť uznávají, že s autem mají ještě spoustu práce," hodnotí Palmer.
A co od něj očekává? "Řekl bych, že toho skrývají nejvíce ze všech týmů, proto bude stát za to je v Bahrajnu sledovat," upozorňuje na překvapení, která se podle něj chystá nasadit tým pod technický dohledem konstruktéra Adriana Neweyho.
Spoustu novinek, byť ne tak překvapivých, by podle Palmera měl přivézt Mercedes. Ten byl podle něj v Barceloně přesný jako obvykle a nasbíral kilometry bez vážnějších mechanických potíží, věnoval se i předsezónním rituálům v podobě cvičných startů, zastávek a polozávodní simulace s Lewisem Hamiltonem poslední den."
"Poskakování, které do určité míry postihlo všechny vozy, bylo u Mercedesu obzvlášť tvrdé první den, a piloti z počátku nebyli moc spokojeni. Během tří dnů se to zlepšilo, tým zajel své rychlé časy s pomocí C5 pneumatik," pokračuje Palmer.
"George Russell se okamžitě zabydlel a odváděl perfektní práci po boku Hamiltona. Pro mistrovský tým šlo o slušný start a zdá se, že Mercedes by příště v Bahrajnu mohl nasadit nejvíce vylepšení ze všech týmů a trochu více odhalit svoji skutečnou rychlost," domnívá se 31letý Brit.