Francouz, jenž do týmu přišel v červenci 2014, již je na nucené dovolené. Nyní se hovoří o tom, kam zamíří - podle spekulací se jako nejpravdě-podobnější destinací jeví Haas, u něhož by mohl začít pracovat na počátku příštího roku.
Tam by své síly mohl opět s technickým partnerem americké stáje - s Dallarou, kde pracoval v letech 2004 až 2006. Poté šéfoval aerodynamice u Peugeotu Sport a byl hlavním konstruktérem jeho vozu 908 Le Mans. V roce 2012 se přidal jako hlavní aerodynamik k Lotusu.
McLaren o této záležitosti ale zatím odmítá hovořit: "Nikdy nekomentujeme osobní záležitosti," sděluje mluvčí týmu. K možnému příchodu Cattelaniho do svého týmu se odmítá vyjádřit i Haas.
McLaren restrukturalizuje svůj tým pod vedením šéfa Andrease Seidla, jenž začal ve Wokingu pracovat v tomto roce. K odchodu Cattelaniho dochází po vzájemném souhlasu, což by naznačuje příchodu další posily pro tým Petera Prodromoua a technického ředitele Jamese Keye.
Příští rok by tento tým chtěl udělat další pokrok poté, co letos vystoupal ze sedmé na čtvrtou příčku mezi konstruktéry - bojovat s Mercedesem, Ferrari a Red Bullem je ale náročným úkolem. Proto se rozhodl k další investici do zcela nového aerodynamického tunelu či k přechodu z Renaultu na motory Mercedesu v roce 2021.