DISKUZE K ČLÁNKU McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?
I když měl loni McLaren srovnatelné šasi s Red Bullem, v Austrálii za ním zaostával skoro o sekundu. Proč, to vysvětluje jeho závodní ředitel Eric Boullier. Zároveň uvádí důvody pro důvěru, že se jeho konkurenceschopnost zlepší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
19:17 28.03.2018 178.255.168.XXX
je úsměvné, jak mcl je "omluven" protože měl málo času na vyladění šasi na motor, ale TR je v pytli jenom kvůli hondě, přestože má nesrovnatelně menší zdroje než mcl, ale jejich šasi je určitě plně optimalizováno a za neúspěch může honda. Vážně brilantní názor!
Ale s red bullem s tebou souhlasím, mcl nemá šanci ho letos dohnat
Ale s red bullem s tebou souhlasím, mcl nemá šanci ho letos dohnat
uzivatel002995
19:03 28.03.2018 178.255.168.XXX
Že ho nestihli jak si přáli je problém McL, znamená to tedy jen to, že neustále slibují což je tedy pořád o tom jejich PR.
Že ho nestihli jak chtěli? Vždyť ji soupeři darovali tolik bodů, které v dalších závodech udělají horko těžko.
Že ho nestihli jak chtěli? Vždyť ji soupeři darovali tolik bodů, které v dalších závodech udělají horko těžko.
jumpman
18:57 28.03.2018 178.255.168.XXX
možná by stálo za úvahu, podívat se na ten závod reálným pohledem. Alonso měl neuvěřitelné štěstí, že dojel 5. Nemohla za to výkonost auta, ale ohromná hromada štěstí (stejně jako nikdo nemůže tvrdit, že ferrari je po tomhle závodě favorit na titul). Jejich reálná výkonnost je na úrovni konce bodované desítky a při shodě okolností se nejspíš můžou pohybovat výš a při neuvěřitelné souhře okolností mohou i získat bednu, případně vyhrát. Ale uvěřit tomu, že dokáží stáhnout 2s na red bull, který je znám asi nejlepším sezoním vývojem je utopie...
Ligier
18:47 28.03.2018 176.74.136.XXX
Pokud se MC Laren zvedne budu rád. Ale zatím tam vidím jen velké proslovy a nejde o letošek. Jen jsem konstatoval dojem nic víc nic min. Na rozdíl od většiny zdejších nejsem fanoušek jedné stáje ale F1. A ten koloběh stáji tam holt je. Já bych taky rád aby tam ty stáje co jsem znal byly... Ale prostě se to mění. Nikdo nemá patent na vítězství a úspěch. I když posledních osm let je to vážně nuda...
Situs
18:38 28.03.2018 85.70.164.XXX
Odjeli první závod s motorem Renault, a navíc tak že ho nestihli tak jak si přáli. Z toho jsi vyčetl že všechno bylo jen PR od McLarenu na uspokojení sponzorů a partnerů? Tak to pak nechápu proč opustili tu Hondu, mohli mít prachy a krásnou schovávačku na další léta, docela divné ne?!
airwar1939
18:05 28.03.2018 176.74.141.XXX
Je zajímavé, že McLaren umí postavit špičkové šasi jen když má mizerný motor, ale když má výborný motor, tak stavý střep. Čím to asi tak je?
Prostě si přestaňme nalhávat, McLaren měl loni jen lehce nadprůměrné šasi, všechno ostatní byl PR od McLarenu na uspokojení sponzorů a partnerů.
Prostě si přestaňme nalhávat, McLaren měl loni jen lehce nadprůměrné šasi, všechno ostatní byl PR od McLarenu na uspokojení sponzorů a partnerů.
Pikaso
17:43 28.03.2018 77.104.216.XXX
No pokud nevidíš světlo na konci tunelu, tak máš asi zavřené oči. Já ho tam tedy konečně po třech letech vidím a teď jde jenom o to, zda se McL vydá správným směrem.
Na ostatní otázky jsi již odpověď dostal a pokud nevěříš vyjádření odborníků z konkurenčních stájí, je to tvé právo. A pokud tě nepřesvědčil ani výsledek GP Austrálie asi to každý čteme jinak. Proč asi McL jezdil na konci sezony na bodech (když mu H dovolila milostivě dojet závod) a TR bylo jediné, které letos v Austrálii dostalo kolo ??? Všichni víme, že 5 místo a oba vozy na bodech bylo více než na co McL v reálném čase měl, a že to bylo do značné míry ovlivněno štěstím, ale i v normálním závodě by minimálně FA na bodech dojel, ale TR by dostalo ne jedno, ale dvě kola. No a pokud si myslíš, že postavit šásko kolem nového motoru je legrace, tak žiješ v nějakém jiném světě. No a to co řekl EB byla jenom část problému. Ne jenom, že museli kompletně předělat zadní část auta, ale zcela určitě tomu museli přizpůsobit i předek včetně předního křídla. V F1 totiž nelze udělat hybrid v oblasti šasí. Tedy jedinou chybou McL zatím bylo partnerství s H, ale to mohl tehdy jen těžko někdo předpokládat, když sebevědomí Japonci tvrdili jak to zvládnou.
Tedy na tvé soudy si počkám minimálně 5 závodů a pak budu teprve někoho soudit.
Mě osobně mrzí jediné. EB už v prosinci loni říkal, že 14 dohnali a není to problém a teď potvrdil, že to tak není. To je asi jediný rozpor, který jemu a McL lze v současné době vytknout.
Problém je totiž zcela jinde a srovnáš nesrovnatelné. Jak RbR tak R pracují na tomto voze kontinuálně již druhým rokem a dá se mluvit o evoluci jejich aut, zatím co McL bohužel staví vlastně od září zcela nové auto, tak myslím, že trochu času si zaslouží. Navíc si nekladou cíle o tom, že letos budou válcovat M a F, ale chtějí se reálně dotáhnout na RbR, což je sice obrovský cíl, ale i přesto realistický. No a jak je tu trefně mnohokrát napsáno, počkejme si těch pár závodů. Za mě i maličký posun v každém závodě bude super.
Na ostatní otázky jsi již odpověď dostal a pokud nevěříš vyjádření odborníků z konkurenčních stájí, je to tvé právo. A pokud tě nepřesvědčil ani výsledek GP Austrálie asi to každý čteme jinak. Proč asi McL jezdil na konci sezony na bodech (když mu H dovolila milostivě dojet závod) a TR bylo jediné, které letos v Austrálii dostalo kolo ??? Všichni víme, že 5 místo a oba vozy na bodech bylo více než na co McL v reálném čase měl, a že to bylo do značné míry ovlivněno štěstím, ale i v normálním závodě by minimálně FA na bodech dojel, ale TR by dostalo ne jedno, ale dvě kola. No a pokud si myslíš, že postavit šásko kolem nového motoru je legrace, tak žiješ v nějakém jiném světě. No a to co řekl EB byla jenom část problému. Ne jenom, že museli kompletně předělat zadní část auta, ale zcela určitě tomu museli přizpůsobit i předek včetně předního křídla. V F1 totiž nelze udělat hybrid v oblasti šasí. Tedy jedinou chybou McL zatím bylo partnerství s H, ale to mohl tehdy jen těžko někdo předpokládat, když sebevědomí Japonci tvrdili jak to zvládnou.
Tedy na tvé soudy si počkám minimálně 5 závodů a pak budu teprve někoho soudit.
Mě osobně mrzí jediné. EB už v prosinci loni říkal, že 14 dohnali a není to problém a teď potvrdil, že to tak není. To je asi jediný rozpor, který jemu a McL lze v současné době vytknout.
Problém je totiž zcela jinde a srovnáš nesrovnatelné. Jak RbR tak R pracují na tomto voze kontinuálně již druhým rokem a dá se mluvit o evoluci jejich aut, zatím co McL bohužel staví vlastně od září zcela nové auto, tak myslím, že trochu času si zaslouží. Navíc si nekladou cíle o tom, že letos budou válcovat M a F, ale chtějí se reálně dotáhnout na RbR, což je sice obrovský cíl, ale i přesto realistický. No a jak je tu trefně mnohokrát napsáno, počkejme si těch pár závodů. Za mě i maličký posun v každém závodě bude super.
Petr
17:03 28.03.2018 78.157.160.XXX
Jo to beru, z tohoto pohledu to může být zklamání. Třeba ke konci sezóny nějaké to pódium urvou.. chystají hodně zlepšení. Pokud letos skončí čtvrtí, tak to možná budeš hodnotit jako úspěch i ty. A toho Kata už nech bejt, to už zavání spamováním - k tobě mi to nesedí
rock
16:52 28.03.2018 37.188.228.XXX
Že vyhrají titul, s tím jsem nepočítal. Koneckonců nepočítám s tím, že by ho vyhrálo Ferrari nebo Red Bull. Ale doufal jsem, že budou v reálných bojích o bednu a oni zatím budou v reálných bojích o jednotky bodů. No jo no, myslel jsem, že -s odhlédnutím od nákladů na motory- mají budget vyšší než třeba Renault.
Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam.
Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam.
Petr
16:47 28.03.2018 78.157.160.XXX
Po těch posledních třech sezónách by to úspěch byl - splní tím svá očekávání po rozchodu s Hondou. A za rok - dva třeba boj o pódia a vítězství, o kterých mluvili. Pokud si někdo myslel, že vymění Hondu za Renault a hned vyhrají titul, tak to bylo hodně bláhové - v současné době, s automobilkami a soupeři, kteří jsou se zdroji jinde. Je to běh na delší trať a oni vědí.
Petr
16:09 28.03.2018 78.157.160.XXX
Tak někdo titulky, jiný články. Že měl McLaren loni super šasi, to ví to celý padok, týmy mají GPS a další údaje - nikdo z nich to nikdy nezpochybňoval, pouze potvrzoval. Šlo to vidět i loni z rychlostí a časů v sektorech. Ale když chceš předstírat, že je země plochá a nejde to dokázat, budiž.
A McLaren letí kam? Vždyť letos dosáhl největšího zlepšení ze všech týmů, v jediném závodě získal 40 % bodů z celé loňské sezóny. Pokud skončí pátý, bude to mega úspěch proti loňsku.
A McLaren letí kam? Vždyť letos dosáhl největšího zlepšení ze všech týmů, v jediném závodě získal 40 % bodů z celé loňské sezóny. Pokud skončí pátý, bude to mega úspěch proti loňsku.
uzivatel000820
16:01 28.03.2018 185.156.120.XXX
Souhlas, ten historický pohled je důležitý, taky pamatuju týmy, které byly velké a dnes ani neexistují nebo spíše mají úplně jiného majitele.
Taky člověka napadne, že když odešel Adrian Newey, tak to šlo jak s Williamsem, tak teď s McLarenem postupně dolů, zajímavá paralela.
Taky člověka napadne, že když odešel Adrian Newey, tak to šlo jak s Williamsem, tak teď s McLarenem postupně dolů, zajímavá paralela.
GRAHAM
15:59 28.03.2018 77.236.218.XXX
Víš mě přijde, že pro tyhle fanoušky je lepší, to pojmout jako Wiliams a někteří další,... ty nic neříkají,zůčastní se, vydělají peníze, 4 motory nechtějí, mot. módy nepotřebují, odkrouží to a jde se na další rok. Vydělano... Ten který chce závodit , nastavuje si velké cíle, snaží se, je pak za troubu když se nedaří. A teď co je lepší....
Situs
15:45 28.03.2018 85.70.164.XXX
Když víš jak se vše posunulo a proč tak přesto ti přišlo úvodní představení McLarenu tak špatný? No jako může je někdo odepisovat, no oni sami sebe ještě určitě ne, a já taky ještě ne. Počkat si do půlky sezony a zhodnotit jejich přibližování se ke špičce mi přijde fér, neslyším od nich výmluvy, a rozhodně se ve výhledu nikam neschovávají, cíl je jasný.
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek