DISKUZE K ČLÁNKU McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?
I když měl loni McLaren srovnatelné šasi s Red Bullem, v Austrálii za ním zaostával skoro o sekundu. Proč, to vysvětluje jeho závodní ředitel Eric Boullier. Zároveň uvádí důvody pro důvěru, že se jeho konkurenceschopnost zlepší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
GRAHAM
15:42 28.03.2018 77.236.218.XXXuzivatel000820
15:39 28.03.2018 185.156.120.XXX
*** Jinak je mi jasné, že je i zde spousta fandů, kteří to prožívají a přejou si zázrak, ale tak trochu reality :-) Rychlý McLaren bych rád po takové době viděl, ale fakt mají velké manko na špičku, ne jen pro teď, ale i do budoucna. Hlavně v tom, že nemají sponzory a silného partnera a ještě je stojí spoustu peněz Alonso... ale to je známé.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Příspěvek byl redakčně upraven.
Ligier
15:31 28.03.2018 37.188.157.XXX
Todle jsou fakt články... Že měl MC Laren super šasi to ví každý... Odkud? Jo Honda stala za prd. Ale letošní srovnání je jasné se stejným motorem má MC Laren problém i s Renaultem. Prostě letí zatím tam, kam Williams pár let zpět. A kam kdysi Lotus, Brabham a další. Zatím teda světlo na konci tunelu nevidím. Za roky co F1 sleduji už takhle dopadlo týmů... A s delší tradici než MC Laren
GRAHAM
15:08 28.03.2018 77.236.218.XXX
Tak jasně, ale něco tam ještě mají.Třeba eliminace přijde taková, že zdroje budu "méně" důležité a nebo automobilky časem F1 v tomto módu opustí F1 a budou stavět jen motory.Oni se tam nahoře nějak dohodnou ale je jasné že to bude postupné.
jon
14:27 28.03.2018 194.228.59.XXX
Letos tomu také věřím. Možná ještě příští rok to bude +-vyrovnané. Ale dlouhodobě tomu moc nevěřím. Pokud se nezavedou rozpočtové stropy, tak nemají šanci. I když po zavedení rozpočtových stropů to může být celé jinak i pro McL. Williams a Force India s menšími rozpočty fungují už dlouho a do karet by to hrálo spíše jim. U továren si nedělám iluze. Ty to vyřeší jinak. Vývoj novinek si budou řešit pod jinou divizí a budou během roku "zázračně" přicházet na stejné zisky výkonnosti. Pochybuji, že Daimler, Renault-Nissan nebo FCA pouští delegaci z FIA do širšího účetnictví koncernu. Udělají jim kafe, pokecají o golfu a pošlou je zpátky odkud přijeli.
GRAHAM
14:23 28.03.2018 77.236.218.XXX
No oni to piší i jinde Martane.
Jinak když máš motor slabší dejme tomu o 100 koní než Mercedes. ( to je cca co má tvé auto) hádej jak to dopadne, když začneš závodit. Ani nevíš jak máš to šásko nastavit, eliminuješ všechno....takže my se smějeme tobě.
Jinak když máš motor slabší dejme tomu o 100 koní než Mercedes. ( to je cca co má tvé auto) hádej jak to dopadne, když začneš závodit. Ani nevíš jak máš to šásko nastavit, eliminuješ všechno....takže my se smějeme tobě.
jon
14:23 28.03.2018 194.228.59.XXX
Přesně tak. Továrny jedou na kontinuální progres. Jak lokomotiva. Při těch zdrojích nemají zapotřebí dělat nějaké salta vpřed a vzad. Už na začátku roku mají jasno, kam dojdou a v rámci hecu to udělají trochu nad plán. Čemuž se s omezenými zdroji těžko konkuruje. Pro ně už ani tolik neplatí nějaké A a B specifikace. Mají skoro na každý závod jiné auto. Velký balík u menších stájí potom může způsobit šokové zrychlení, ale na dalším závodě už to může být zase při starém.
Letos McLarenu věřím, že to ještě dají. Ale v delším horizontu si bez rozpočtu RB neškrtnou. Sice v historii měli dobré nápady, ale ruku na srdce, od jisté doby se ty největší vychytávky přesunuly o fabriku vedle s odchodem Adriana. Sice je jeho přínos bagatelizuje, ale kdyby tomu tak bylo, proč by se ho každá velká stáj snažila už takovou dobu urvat k sobě.
Letos McLarenu věřím, že to ještě dají. Ale v delším horizontu si bez rozpočtu RB neškrtnou. Sice v historii měli dobré nápady, ale ruku na srdce, od jisté doby se ty největší vychytávky přesunuly o fabriku vedle s odchodem Adriana. Sice je jeho přínos bagatelizuje, ale kdyby tomu tak bylo, proč by se ho každá velká stáj snažila už takovou dobu urvat k sobě.
uzivatel000820
14:04 28.03.2018 185.156.120.XXX
Teda to jsou titulky, že člověk žasne. Nic proti zdejšímu serveru, ale McLaren fakt ještě žije v dobách 10 a více let nazpět. Tehdy byli špičkovým týmem, ale od té doby se hodně změnilo, leaderem změn byl a je Mercedes. Zvětšování týmů, modernizace systémů, větší větrný tunel atd... Mclaren s Mercedesem, RedBullem a Ferrari v tomhle nedokázal držet krok a pak osudná chyba s Hondou.
Tomu, že by předposlední tým z minulé sezony, který v bodovém hodnocení v poháru konstruktérů nezískal ani 5%(!) toho co získal Mercedes, měl špičkové šasi, tomu se můžeme zasmát. Když náhodou dojeli na bodech, tak díky štěstí a závodním schopnostem Alonsa. Dnes jsou týmem středem pole, výsledkama a zázemím. Znovu se dostat mezi špičkové týmy by znamenalo především sehnat klíčové investory a sponzory, jinak je šance minimální. I Renault v dobách 2005-2006 byl továrním týmem i když byli menší a měli i trochu štěstí a dobrý motor.
Tomu, že by předposlední tým z minulé sezony, který v bodovém hodnocení v poháru konstruktérů nezískal ani 5%(!) toho co získal Mercedes, měl špičkové šasi, tomu se můžeme zasmát. Když náhodou dojeli na bodech, tak díky štěstí a závodním schopnostem Alonsa. Dnes jsou týmem středem pole, výsledkama a zázemím. Znovu se dostat mezi špičkové týmy by znamenalo především sehnat klíčové investory a sponzory, jinak je šance minimální. I Renault v dobách 2005-2006 byl továrním týmem i když byli menší a měli i trochu štěstí a dobrý motor.
GRAHAM
11:35 28.03.2018 77.236.218.XXX
Tak imho Renault chce dodávat motory RB, ono se na tom vydělává, ne jak tvrdí místní že jsou za hubičku. Vývoj je stejný, jak pro jednoho, tak pro 3 týmy.
Proto ten tlak. I to je Benchmark, na porovnání.... na druhou stranu je možné že je to naopak. Chtějí se jich zbavit....vztahy jsou špatné.Ale nevím , jen odhaduji....
Proto ten tlak. I to je Benchmark, na porovnání.... na druhou stranu je možné že je to naopak. Chtějí se jich zbavit....vztahy jsou špatné.Ale nevím , jen odhaduji....
rock
11:25 28.03.2018 37.188.228.XXX
Haas vůbec nebyl v závodě tak přesvědčivej. Alonsovi ujížděli v podstatě jenom prvních 11 kol (a to hlavně proto, že Sainz, za ktrým Alonso visel, měl pomalej začátek závodu). Od nějakýho 12. kola až po konec stintu udržoval Alonso na Haasy +-stálej odstup.
Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam.
Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam.
Pepan
11:22 28.03.2018 89.24.157.XXX
Já to beru jako se to dělá v politice. Nová vláda má taky aspoň sto dní na to, aby se usalašila a teprve potom se do ní začnou novináři navážet. Kromě našeho bulváru teda. Tak zkusme být lepší než náš bulvár a dejme jim čas na to, aby něco předvedli.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek