DISKUZE K ČLÁNKU McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?
I když měl loni McLaren srovnatelné šasi s Red Bullem, v Austrálii za ním zaostával skoro o sekundu. Proč, to vysvětluje jeho závodní ředitel Eric Boullier. Zároveň uvádí důvody pro důvěru, že se jeho konkurenceschopnost zlepší.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
manson
11:00 28.03.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
rock
10:58 28.03.2018 37.188.228.XXX
Doufám. Ale vyvíjet budou všichni. A posun... jestliže teď ztrácejí sekundu na kolo a do léta odvedou špičkovou práci a budou ztrácet jenom půl sekundy na kolo... tak je to pořád půl minuty od bedny v běžným závodě bez SC.
Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam.
Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam.
manson
10:54 28.03.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
manson
10:51 28.03.2018 89.177.216.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
GRAHAM
10:46 28.03.2018 77.236.218.XXX
Jo souhlas. Na Renault jsem zvědavej taky. Ano Australie může hodně klamat. Je jasné že ne vše hnedka bude fungovat. Houpačka bude , dle tratí.Občas může něco nesednout, včetně pneumatik a i ostatní se budou zlepšovat. Záleží kdo rychleji. Osobně beru tento rok jako stabilizační, imho v určitém bodu, až zjistí že třeba není potenciál a to včetně peněz(zdrojů) , tak přesunou vývoj na další rok. Ty zdroje (i lidské) je potřeba brát v potaz.
jon
10:46 28.03.2018 194.228.59.XXX
Mercedes tápal jen v sezónách 2010 (i když tam ještě Nico zajel pár pódií) a 2011 (když restrukturalizovali). 2012 sice v PK nevypadal valně, ale Nico tam už ukazoval, že to půjde nahoru. 2013 byl konec atmosfér, ale už měli Lewise a byli druzí v PK. Tam už bylo jasné, že v nové éře se s nimi musí počítat. I když jsem nevěřil, že to bude až takový mazec ...
Renault má jediný menší handicap v motoru. Ale už jsou zase blíž a tovární šasí tam bude do konce cyklu pravidel také. Ty zdroje dělají hodně. Stálý vývoj je schopen je dostat za pár závodů i před ty, kteří přes zimu vymysleli něco geniálního ... Bohužel ...
Renault má jediný menší handicap v motoru. Ale už jsou zase blíž a tovární šasí tam bude do konce cyklu pravidel také. Ty zdroje dělají hodně. Stálý vývoj je schopen je dostat za pár závodů i před ty, kteří přes zimu vymysleli něco geniálního ... Bohužel ...
jon
10:37 28.03.2018 194.228.59.XXX
S velkou částí souhlas. Byť jsem z nich taky na větvi, ale věřím, že letos předeženou Haas i Renault. Myslím v rychlosti, v konečném zúčtování v PK tomu stále moc nevěřím.
Vzhledem k patáliím, které provázejí jejich design očekávám to, že to v průběhu bude jak na houpačce. Vyřeší problém a konečně nasadí vylepšení. Zajedou nadějný výsledek a pak zase na chvíli propad.
Trochu mě už unavují tím neustálím pohlížením na RB. Netuším, kde Brojler přišel na tu vteřinu a kousek v kvaldě. Možná koukal na něco jiného, než já, ale bylo to 1,8 vteřiny V závodním módu sice ano, ale měl by vzít v potaz skutečnost, že Ricci ho zajel ve špinavém vzduchu za Kimim. Alonso jel na čistém vzduchu. Neříkám, že by tam byl pořád rozdíl skoro 2 vteřiny jako v kvaldě. V race modu byli trochu přesvědčivější, ale víceméně jen v porovnání s Renaultem. Haas byl stále jinde a minimálně ještě pár závodů bude.
Uvidíme za pár závodů. Austrálie byla specifická a to páté místo jim přihrála do karet i štěstěna. A jestli nejsou prachy, tak jedinou šanci vidím v nějakém geniálním řešení alá foukaný difuzor, kterým by se zázračně posunuli o desetinky dopředu. Tovární Renault letos očividně zase trochu zrychlil a vyvíjí pragmaticky. Takže tam nelze čekat nějakou divočinu, ale budou zrychlovat konstantně stejným způsobem, jako velká trojka a nejspíš se k ní budou pomalu přibližovat. Jestli takový progres je i v možnostech (především finančních) McL, těžko soudit.
Vzhledem k patáliím, které provázejí jejich design očekávám to, že to v průběhu bude jak na houpačce. Vyřeší problém a konečně nasadí vylepšení. Zajedou nadějný výsledek a pak zase na chvíli propad.
Trochu mě už unavují tím neustálím pohlížením na RB. Netuším, kde Brojler přišel na tu vteřinu a kousek v kvaldě. Možná koukal na něco jiného, než já, ale bylo to 1,8 vteřiny V závodním módu sice ano, ale měl by vzít v potaz skutečnost, že Ricci ho zajel ve špinavém vzduchu za Kimim. Alonso jel na čistém vzduchu. Neříkám, že by tam byl pořád rozdíl skoro 2 vteřiny jako v kvaldě. V race modu byli trochu přesvědčivější, ale víceméně jen v porovnání s Renaultem. Haas byl stále jinde a minimálně ještě pár závodů bude.
Uvidíme za pár závodů. Austrálie byla specifická a to páté místo jim přihrála do karet i štěstěna. A jestli nejsou prachy, tak jedinou šanci vidím v nějakém geniálním řešení alá foukaný difuzor, kterým by se zázračně posunuli o desetinky dopředu. Tovární Renault letos očividně zase trochu zrychlil a vyvíjí pragmaticky. Takže tam nelze čekat nějakou divočinu, ale budou zrychlovat konstantně stejným způsobem, jako velká trojka a nejspíš se k ní budou pomalu přibližovat. Jestli takový progres je i v možnostech (především finančních) McL, těžko soudit.
GRAHAM
10:31 28.03.2018 77.236.218.XXX
Tak pamatuji jak tápal Mercedes. Holt časy se mění. Posychroval si techniky, (už ani odejít skoro nemohou-karence jak blázen) nasypal do toho "nesmysl" a je tam. Když jseš šikovný, tak to takhle financema umlátit lze. Oproti tomuto Ferrari zase tápe, samozřejmě v uvozovkách.
rock
10:31 28.03.2018 37.188.228.XXX
Tohle by mohla být ideální sezóna pro McLaren. Teda ideální v tom směru, že jim odpadla spousta soupeřů, kteří by jim ještě loni okopávali kotníky v boji uprostřed pole. Force India, Williams a Toro Rosso, který loni brali body celkem pravidelně, jsou letos asi ze hry a Haas, jakkoliv rychlej, bez vývoje ztratí dech nejpozději po prázdninách.
Na druhou stranu, Mercedes, Ferrari a Red Bull jsou (a letos budou) mimo dostřel.
Vlastně mají do celkovýho pořadí jenom jednoho soupeře, Renaulty. Můj střízlivej tip je 5. místo v šampionátu. Tým středu.
Je to pro mne zklamání. Doufal jsem ve výkonnost umožňující boje o bednu.
Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam.
Na druhou stranu, Mercedes, Ferrari a Red Bull jsou (a letos budou) mimo dostřel.
Vlastně mají do celkovýho pořadí jenom jednoho soupeře, Renaulty. Můj střízlivej tip je 5. místo v šampionátu. Tým středu.
Je to pro mne zklamání. Doufal jsem ve výkonnost umožňující boje o bednu.
Cēterum autem cēnseō, halo esse dēlendam.
Aktuálně
Nadcházející závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (19:30 - 20:30)
- 2. Trénink (23:00 - 00:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:00)
-
Neděle
- Závod (20:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
dní | hod | min | sek