DISKUZE K ČLÁNKU McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?

I když měl loni McLaren srovnatelné šasi s Red Bullem, v Austrálii za ním zaostával skoro o sekundu. Proč, to vysvětluje jeho závodní ředitel Eric Boullier. Zároveň uvádí důvody pro důvěru, že se jeho konkurenceschopnost zlepší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren uznává, že mu Red Bull během zimy utekl. Proč věří, že se dostane na jeho úroveň?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 123, poslední 05.04.2018 09:52 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Je zajímavé, že McLaren umí postavit špičkové šasi jen když má mizerný motor, ale když má výborný motor, tak stavý střep. Čím to asi tak je?

    Prostě si přestaňme nalhávat, McLaren měl loni jen lehce nadprůměrné šasi, všechno ostatní byl PR od McLarenu na uspokojení sponzorů a partnerů.

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Odjeli první závod s motorem Renault, a navíc tak že ho nestihli tak jak si přáli. Z toho jsi vyčetl že všechno bylo jen PR od McLarenu na uspokojení sponzorů a partnerů? Tak to pak nechápu proč opustili tu Hondu, mohli mít prachy a krásnou schovávačku na další léta, docela divné ne?!

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel002995

        uzivatel002995

        178.255.168.XXX
        Že ho nestihli jak si přáli je problém McL, znamená to tedy jen to, že neustále slibují což je tedy pořád o tom jejich PR.
        Že ho nestihli jak chtěli? Vždyť ji soupeři darovali tolik bodů, které v dalších závodech udělají horko těžko. 20

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Airwere a dle čeho ty to poznáš? Nemáš jediný údaj dle kterého to ty můžeš poznat a pak to zde tvrdit.Jen odhaduješ. Když dáš čísla proč to tak je(bylo), můžeme to probrat. Pochopitelně sem nedáš nic a budeš jen spekulovat, odhadovat a říkat své pocity. 11

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000820

      uzivatel000820

      185.156.120.XXX
      Taky jsem si říkal, jaká je to náhoda, holt smůla :-)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Nestihli to no, jistě že je to jejich problém, jen se k tomu vyjádřili proč se tak stalo. Austrálie dopadla jak dopadla takže fatální důsledky to nemá a teď uvidíme jak si povedou v Bahrajnu a v Číně. Postupem času s nasazováním balíku určený pro Austrálii, což už začíná, už třeba nebudou muset těžit z chyb ostatních aby byli nejlepší ze zbytku světa, ale nabídnutou šanci pro první závod správně využili, v závodě na rozdíl od jiných nechybovali, a brali vítanej bonus 03

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tak z obrazovky, či internetu výkonost šáska nelze poznat. Holt smůla. 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.208.XXX
        No, pokud si vezmeme maximální rychlosti (pamatuju si jen testy), tak TR bylo daleko před McL. Podle nevýkonnosti v prvním závodě předpokládám, že Honda neudělala nijak výrazný posun ve výkonu oproti Renaultu. Považujme tedy rozdíly ve výkonu obou motorů za srovnatelné s loňským rokem. Loni byl McL výrazně ze všech nejpomalejší na rovinkách, TR bylo někde v průměru, nebo lehce za ním. V letošních testech byl McL nejpomalejší na rovinkách, TR někde v průměru, nebo lehce nad ním. V loňském roce ztrácel McL na rovinkách v průměru 20 km/h (číslo z Austinu) na prvního, letos v testech se to pohybovalo někde na úrovni 17 km/h. TR loni v Austinu ztrácelo cca 10 km/h na nejrychlejšího, letos v Barceloně to bylo 10 km/h. Každý bystrý si již mohl všimnout, že McL je nejpomalejší jak s motorem Honda, tak motorem Reanult. Jelikož však víme, že TR v porovnání s ostatními zůstalo svou rychlostí zhruba tam, kde je, můžeme předpokládat, že v loňském roce ztrácel McL na rovinkách jenom díky šasi a nastavením přítlaku zhruba 10 km/h. Opět jsou to jen přibližné údaje, nechce se mi to hledat. Z GPS údajů můžeme vyčíst, že v zatáčkách, které se nejedou pod plným plynem (tedy žádný vliv výkonu motoru), byl McL zhruba někde na úrovni RB, Ferrari a Mercedesu. Zároveň však na rovinkách ztrácel díky šasi 10 km/h, zbytek díky motoru, pokud vezmeme porovnání TR a McL koncem loňského roku a začátkem letošního, jak již bylo naznačeno. Takže tolik k tomu nejlepšímu šasi minulý rok. Stačí takové porovnání čísel, nebo si pořád pojedete svoji?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama