Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

Petr Hlawiczka, 14. prosince 2017, 06:20 Google+

Force India, kterou letos předčili jen Mercedes, Ferrari a Red Bull, vstoupila po letošní úspěšné sezóně do zimní přestávky s lepším porozuměním o fungování svého vozu než kdykoliv předtím.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Esteban Ocon při testech v Abú Zabí

Esteban Ocon při testech v Abú Zabí | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Její technický ředitel Andy Green připustil, že po finanční investice umožnily urychlit vývoj monopostu v průběhu sezóny a získat toto poznání: "Udělalo to skutečný rozdíl. Nejen v roce 2017, ale také jsme odvedli obrovský kus práce pro příští rok, když jsme se snažili pochopit, kterými směry se ubírat."

"Umožnilo nám to dělat to, co jsme nikdy dříve předtím nebyli schopni. Vždy jsme sezónu začínali se zhruba stejným množstvím poznání, s jakým jsme zakončili předchozí ročník. Příští rok tomu tak nebude. Dokázali jsme na auto nasadit tolik nových a vývojových dílů, abychom během zimy zvýšili své porozumění," vysvětluje technický ředitel Force Indie.

Množství nasazených novinek během roku pro ně bylo povzbuzením:  "Pro každý závod jsme přiváželi na okruhy díly, významné změny vozu. To fakt všechny zpět v továrně motivovalo, když viděli, že díly, na kterých pracují, se mohou dostat na trať tak rychle," pokračuje pro motorsport.tv Green.

img-responsive

Indická stáj nasazovala v každém závodě nové díly | foto: Sahara Force India

Force India se v posledních letech neustále zlepšuje. Zatímco v roce 2014 skončila mezi konstruktéry šestá a v roce 2015 pátá, tak loni se dostala už na čtvrtou příčku, kterou letos udržela, když při menším počtu závodů nasbírala ještě o 14 bodů více. V týmu nyní věří, že by si svou pozici vpředu mohli udržet i v příští sezóně, o konkrétních cílech ale nahlas nechtějí hovořit.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Force India svému vozu rozumí lépe než kdykoliv dříve. Udělá příští rok další pokrok?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

McLaren při loňské prezentaci nového auta

Po Ferrari zveřejňuje datum odhalení nového vozu také McLaren, Mercedes a Toro Rosso

Kevin Magnussen s Haasem v Mexiku

Haas si v prvních sezónách v F1 vede lépe než Force India, myslí si spokojený Magnussen

U Renaultu se kompresor i MGU-H nacházejí v zadní části motoru

McLaren vyřešil jiné uspořádání pohonné jednotky Renaultu. V čem se liší od Hondy?

Räikkönen, Kimi

Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

Martin Whitmarsh

Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

Sergej Sirotkin se dočkal vytoužené příležitosti

Williams potvrzuje Strolla se Sirotkinem, Kubica rezervním jezdcem

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Pohonná jednotka Honda RA617H, kterou byl v sezóně 2017 vybaven McLaren MCL32

FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Newey o tom, proč odmítl pohádkové nabídky Ferrari i Mercedesu

  2. "Pohonné jednotky v F1 nejsou drahé," argumentuje Prost. A hned sklízí kritiku

  3. Personální změny v Itálii: Räikkönen má nového inženýra, Toro Rosso opouští šéf aerodynamiky

  4. McLaren to proti Red Bullu a Renaultu bude mít těžké, myslí si Mansell

  5. Bojí se Pirelli konkurence? "Válka pneumatik by F1 uškodila," tvrdí

  6. Bývalý šéf McLarenu Martin Whitmarsh se vrací do F1

reklama

Zprávy odjinud