Sainzova nová kapitola: první rozhovor u Renaultu

Robert RoBertino Pavelka, 16. října 2017, 11:15 Google+

Dlouho avizovaná, dlouho očekávaná a nakonec naplněná výměna - Carlos Sainz jr. po necelých třech letech u Toro Rosso mění působiště a zamíří do stáje Renault. Podaří se mu navázat na své nadějné výsledky? A jak se shodne s novým parťákem?

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 16.10. 13:13) Napište svůj názor
Carlos Sainz už si zvyká na žlutočernou barvu

Carlos Sainz už si zvyká na žlutočernou barvu | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Pro třiadvacetiletého Španěla se okolnosti nemohly sejít lépe. Austin je jeho oblíbeným okruhem, ze svých 56 Grand Prix jich podstatnou část odjel s agregátem Renault za zády. Proto první závodní víkend v týmu francouzské automobilky pochopitelně vyhlíží s nadšením, jak ostatně uvádí ve vůbec prvním rozhovoru poskytnutém v novém působišti.

Jak se těšíte na spolupráci s týmem?

Carlos Sainz jr.: Jsem nadšený faktem, že budu s Renaultem spolupracovat a doufám, že zajedu dobrý výsledek. Máme před sebou ještě dost tvrdé práce než dorazíme do Austinu, je mnoho věcí, které se musím naučit, s hodně lidmi se ještě musím seznámit. Pokusím se všechno zvládnout co nejdříve, abych byl dost rychlý, i když vím, že může nějakou dobu trvat, než se všemu přizpůsobím. Ale jsem si jistý, že to společně dokážeme.

Co byste označil za nejdůležitější okolnosti spojené s vaším příchodem k Renaultu?

CS: Klíčová je okamžitá chuť se zapojit do dění, poznat co nejlépe auto a lidi kolem. Je to samozřejmě velká výzva, ale zároveň i motivace. Je to jedna z posledních šancí ještě v této sezóně zaútočit, musím tedy zjistit, kde je limit vozu, zvyknout si na volant a podobné věci. Takový je postup a já ho přijímám. Je velice inspirativní vidět lidi v Enstone a jejich úsilí, aby se tým dostal opět na vrchol. Já bych je rád ujistil, že tuto snahu a jejich nasazení, které samozřejmě má podpořit můj výkon na trati, chci zúročit a pomoci týmu.

Co říkáte Austinu jako okruhu?

CS: Je to jedna z mých nejoblíbenějších tratí a v loňském roce jsem tu jel jeden z nejlepších závodů, jaké jsem v F1 absolvoval, dojel jsem tehdy šestý. Vracím se tam s důvěrou, protože vím, jak rychle tam mohu jet. Je jenom třeba vše adaptovat pro můj vůz. Zvláštní je první sektor, jedná se o moderní trať, navrženou pro vysoké rychlosti a náhlé změny směru, generující vysoké hodnoty přetížení. Takové okruhy se mi líbí a Austin beru jako dobrou příležitost, abych vyzkoušel hranice vozu RS17.

img-responsive

Loňský závodní víkend v Austinu si Sainz jr. hodně pochvaloval | foto: Red Bull Content Pool

Těšíte se na spolupráci s Nicem Hülkenbergem?

CS: V průběžné klasifikaci jsme poměrně blízko sebe, ačkoliv na trati se tak často nepotkáváme. Ale na spolupráci s Nicem se opravdu těším. Myslím, že to je skvělý pilot a jeden z největších talentů ve startovním poli. Ve Formuli 1 nasbíral množství zkušeností, takže se od něj chci co nejvíc naučit. Doufám, že i s ním pomůžeme týmu v závěru sezóny postoupit co možná nejvýše.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Sainzova nová kapitola: první rozhovor u Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 16.10.2017 13:13 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pierre Gasly a Brendon Hartley - nová sestava Toro Rosso pro rok 2018

Toro Rosso oznamuje své jezdce pro rok 2018

Ferrari má na svém kontě další rekord, tentokrát v oblasti sběratelství

Nevíte co s penězi? Kupte si třeba vůz, ve kterém Schumacher vyhrál GP Monaka

Lance Strolla v Brazílii zradila technika

"Strollovi by pomohl pomalejší týmový kolega," domnívá se Villeneuve. Williams jej brání

Felipe Massa se šel rozloučit s fanoušky na pódium po závodě v Brazílii

Felipe Massa by mohl reprezentovat Brazílii ve Světové radě motorsportu

Nico Rosberg (vlevo) s Lewisem Hamiltonem před rokem v Abú Zabí

Rosberg se s Hamiltonem nenáviděli. "Teď můžeme být zase kamarádi," myslí si Nico

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kimi Räikkönen v boxech Ferrari

Aston Martin nabral lidi z Ferrari, zvažuje stavbu vlastní pohonné jednotky

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. GRAFIKA: Startovní rošt v Brazílii po penalizacích

  2. "Takové motory v F1 nemůžou zůstat." Ross Brawn vysvětluje proč

  3. Deficit Hondy? "Úžasný," hodnotí Alonso. "Toro Rosso se má čeho obávat!"

  4. PROHLÁŠENÍ týmů po kvalifikaci v Brazílii: Alonso opět chválí šasi McLarenu

  5. Vettel i přes rychlou stíhací jízdu Hamiltona jako hrozbu nevnímal, naznačil slabinu Ferrari

  6. Ferrari mělo podepsat Verstappena, s Räikkönenem nikdy titul nevyhrají, tvrdí Briatore

reklama