DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel001639
18:01 13.12.2017 178.255.168.XXX
Tak s ICE mela problemy Honda??? Jestli si dobre pamatuji co tu bylo za clanky tak se nikde o zadnych problemech s ICE u Hondy nemluvilo, spise naopak. Z Renaultu se naproti tomu kourilo.
Tady jsem zvedav na reakci Petra, ale nejde mi o cislo ze statistiky, ale o to u kolika motoru opravdu odesel obema vyrobcu spalovak. Kdo s nim mel skutecne problemy. Honda dost menila komplety, takze vyrazovala spalovaky, ktere byly OK. Nejde mi o problemy s vanou, ale opravdu o vybuchy spalovaku, ktere jasne ukazi a to kdo ma poddimenzovano, kdo ma spalovak nahrane s vykonem.
Renault od VC Rakouska spotreboval U TR a RB prumerne 5ks MGU-H. McL spotreboval prumerne 4,5ks, takze nejen ze je vetsi a tu druhou cast sezony Honda dotahla, ale dokonce prekonali.
Jinak skvelou spolehlivost drzi Mercedes.
Tady jsem zvedav na reakci Petra, ale nejde mi o cislo ze statistiky, ale o to u kolika motoru opravdu odesel obema vyrobcu spalovak. Kdo s nim mel skutecne problemy. Honda dost menila komplety, takze vyrazovala spalovaky, ktere byly OK. Nejde mi o problemy s vanou, ale opravdu o vybuchy spalovaku, ktere jasne ukazi a to kdo ma poddimenzovano, kdo ma spalovak nahrane s vykonem.
Renault od VC Rakouska spotreboval U TR a RB prumerne 5ks MGU-H. McL spotreboval prumerne 4,5ks, takze nejen ze je vetsi a tu druhou cast sezony Honda dotahla, ale dokonce prekonali.
Jinak skvelou spolehlivost drzi Mercedes.
uzivatel001639
17:55 13.12.2017 178.255.168.XXX
Petr nemluvi o castech sezony, takze se neda nez s Petrem souhlasit. Trend sezony, ale neni tak jednoznacny. Honda sla se spolehlivosti nahoru, Renault stagnoval, to je statistika co tu uverejnoval Petr.
Adi
17:50 13.12.2017 212.96.178.XXX
Já to chápu tak, že ani tragická spolehlivost Renaultu v TR nestačila na to, aby ve spolehlivosti dotáhli Hondu, která měla penalizace již ve 3. Nebo 4. Závodě. Ale je pravda, že od Mexika do konce roku byla Honda spolehlivější než Renault. Z pohledu celé sezóny je však Petrova věta zcela v pořádku. Ještě bych rád pofotknul, že Renault měl dle komponent lehké problémy s ICE a turbem a vážné problémy s MGU - H, Honda měla vážné problémy s ICE, turbem, MGU - H, MGU - K, dále problémy s bateriemi. Pohled na spotřebované komponenty je jasný důkaz o jednotlivé spolehlivosti. Btw. Argument, že Honda držela v poslední části sezóny nemusí nic znamenat. Renault držel skvělou spolehlivost rok a půl a k čemu mu to letos koncem sezóny bylo...
uzivatel001639
17:49 13.12.2017 178.255.168.XXX
Nechapes, ale snad z prispevku nize pochopis. Pokud ne, tak smula
Jinak body nema cenu resit, pujde jen o vykon pohone jednotky. Pokud se jednotka zlepsi neni duvod aby nevypraskal RB s Hondou kozich kde cemu, tzn. jakemukoli Renaultu
Jinak body nema cenu resit, pujde jen o vykon pohone jednotky. Pokud se jednotka zlepsi neni duvod aby nevypraskal RB s Hondou kozich kde cemu, tzn. jakemukoli Renaultu
uzivatel001639
17:47 13.12.2017 178.255.168.XXX
Nerikam, ze clanek neni pravdivy, jen poukazuji na druhou pulku sezony, ktera byla jiste take dulezita, protoze ukazuje vyvoj v sezone. Takto je videt jak se kdo vyvijel a nejde jen prumerne cislo, coz je dle meho dulezitejsi. Z meho pohledu jsem cekal u Hondy vice. Renault me naproti tomu neprekvapil.
Pristi rok jsem tedy zvedav, kdo v jakem trendu bude pokracovat.
To jak se kdo venoval casove pristi sezone neni dulezite, dulezita bude efektivita, vysledky pristi rok. Loni Renault take sliboval a vyseldky lze hodnotit az ted. Takze za me si pockam na pristi rok a drzim palce konkurenci, at se to povede lepe nez letos a nemusime se vymlouvat na praci pro sezonu 2019
Jinak diky za clanek
Pristi rok jsem tedy zvedav, kdo v jakem trendu bude pokracovat.
To jak se kdo venoval casove pristi sezone neni dulezite, dulezita bude efektivita, vysledky pristi rok. Loni Renault take sliboval a vyseldky lze hodnotit az ted. Takze za me si pockam na pristi rok a drzim palce konkurenci, at se to povede lepe nez letos a nemusime se vymlouvat na praci pro sezonu 2019
Jinak diky za clanek
Adi
17:40 13.12.2017 212.96.178.XXX
Tak uderka Mike a El se na čísla dívají pouze, když jsou pro ne příznivá. Jinak je fakta ani čísla bohužel nezajímají. Honda byla letos jasně nejslabší a nejméně spolehlivá. To nelze ničím popřít. Navíc ještě přidám že s motorem pro příští rok začala poslední a místo špičkového Mclarenu se skvělým Alonsem dostali podprůměrný tým s nezkušenýma pilotama. Obávám se hlavně o další roky, protože když to za tři roky nedotahli alespoň na nějakou úroveň s McLarenem, těžko toho dosáhnou s TR. Jelikož Sauber bude mít PJ Ferrari aktuální specifikace (2018) velmi reálně to vypadá, že TR Honda bude nejslabší tým v poli.
Mike17
17:31 13.12.2017 185.149.130.XXX
Fakticky na top speed většinou na konci sezony poslední nebývali. Tedy o pomalosti se dá diskutovat, protože jsou různé úrovně přítlaku. Ale jasně, měli nejmenší výkon, tudíž to kompenzovali přítlakem.
....až DO KONCE SEZONY zůstala jasně nejslabší a nejméně spolehlivá.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Asi se to dá vyložit dvěma způsoby (není zřejmé, jestli konec sezony platí jen pro výkon nebo i spolehlivost). Na konci sezony Honda prokazatelně nejméně spolehlivá nebyla.
....až DO KONCE SEZONY zůstala jasně nejslabší a nejméně spolehlivá.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Asi se to dá vyložit dvěma způsoby (není zřejmé, jestli konec sezony platí jen pro výkon nebo i spolehlivost). Na konci sezony Honda prokazatelně nejméně spolehlivá nebyla.
Petr
17:18 13.12.2017 78.157.167.XXX
McLaren byl při obdobných úrovních přítlaku jako soupeři jasně nejpomalejší, o tom není sporu. Stejně jako o tom, že Honda byla v sezóně 2017 nejméně spolehlivá ze všech čtyř výrobců. Žádný omyl, data jsem tady pravidelně zveřejňoval. [odkaz na stránku]
Petr
17:17 13.12.2017 78.157.167.XXX
Nesnažil jsem se vybírat část sezóny, která by Hondu vykreslovala v horším či lepším světle. Bral jsem to prostě po jejím skončení jako shrnutí za celý rok - a to vyznívá jasně: Honda použila průměrně 9,1 komponent, Renault 5,1. Ve spolehlivosti byla tedy za rok 2017 nejhorší ze všech. Koncovka se Renaultu nepovedla, to je pravda - ten se už soustředil plně na rok 2018 a trochu to podcenil s množstvím náhradních dílů (což se projevilo zejména u Toro Rosso).
uzivatel001639
16:20 13.12.2017 178.255.168.XXX
Od VC Rakouska pouzila Honda u jednoho a druheho jezdce 4 a 5ks MGU-H, Renault u TR pouzil 6 a 6ks . Takze letosni vetsi cast sezony motory Honda byly spolehlivejsi nez Renault v TR. RB pouzil 3 a 5 MGU-H.
Honda (samozrejme i Renault) menila komplet motory vzhledem k potrebne rychlosti vymeny. Se spalovakem Honda nemela zadne problemy, ale z Renaultu se obcas zakourilo, coz znaci na problem spalovaku. Statistiky v tomto smeru nejsou vypovidajici skutecne spolehlivosti ICE.
Honda (samozrejme i Renault) menila komplet motory vzhledem k potrebne rychlosti vymeny. Se spalovakem Honda nemela zadne problemy, ale z Renaultu se obcas zakourilo, coz znaci na problem spalovaku. Statistiky v tomto smeru nejsou vypovidajici skutecne spolehlivosti ICE.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek