DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 19.12.2017 18:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» m4nitou (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 15:28
GP2, GP2 engine! Aaargh! 10 »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 17:18
McLaren byl při obdobných úrovních přítlaku jako… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 17:31
Fakticky na top speed většinou na konci sezony… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Tak s ICE mela problemy Honda??? Jestli si dobre pamatuji co tu bylo za clanky tak se nikde o zadnych problemech s ICE u Hondy nemluvilo, spise naopak. Z Renaultu se naproti tomu kourilo.

Tady jsem zvedav na reakci Petra, ale nejde mi o cislo ze statistiky, ale o to u kolika motoru opravdu odesel obema vyrobcu spalovak. Kdo s nim mel skutecne problemy. Honda dost menila komplety, takze vyrazovala spalovaky, ktere byly OK. Nejde mi o problemy s vanou, ale opravdu o vybuchy spalovaku, ktere jasne ukazi a to kdo ma poddimenzovano, kdo ma spalovak nahrane s vykonem.

Renault od VC Rakouska spotreboval U TR a RB prumerne 5ks MGU-H. McL spotreboval prumerne 4,5ks, takze nejen ze je vetsi a tu druhou cast sezony Honda dotahla, ale dokonce prekonali.
Jinak skvelou spolehlivost drzi Mercedes. 03

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Petr nemluvi o castech sezony, takze se neda nez s Petrem souhlasit. Trend sezony, ale neni tak jednoznacny. Honda sla se spolehlivosti nahoru, Renault stagnoval, to je statistika co tu uverejnoval Petr.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Jo, myslím že chápu, viz moje reakce na Mike nize a argument, že vývoj spolehlivosti na konci sezóny nemusí nic znamenat.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Já to chápu tak, že ani tragická spolehlivost Renaultu v TR nestačila na to, aby ve spolehlivosti dotáhli Hondu, která měla penalizace již ve 3. Nebo 4. Závodě. Ale je pravda, že od Mexika do konce roku byla Honda spolehlivější než Renault. Z pohledu celé sezóny je však Petrova věta zcela v pořádku. Ještě bych rád pofotknul, že Renault měl dle komponent lehké problémy s ICE a turbem a vážné problémy s MGU - H, Honda měla vážné problémy s ICE, turbem, MGU - H, MGU - K, dále problémy s bateriemi. Pohled na spotřebované komponenty je jasný důkaz o jednotlivé spolehlivosti. Btw. Argument, že Honda držela v poslední části sezóny nemusí nic znamenat. Renault držel skvělou spolehlivost rok a půl a k čemu mu to letos koncem sezóny bylo...

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Nechapes, ale snad z prispevku nize pochopis. Pokud ne, tak smula 03
Jinak body nema cenu resit, pujde jen o vykon pohone jednotky. Pokud se jednotka zlepsi neni duvod aby nevypraskal RB s Hondou kozich kde cemu, tzn. jakemukoli Renaultu 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Nerikam, ze clanek neni pravdivy, jen poukazuji na druhou pulku sezony, ktera byla jiste take dulezita, protoze ukazuje vyvoj v sezone. Takto je videt jak se kdo vyvijel a nejde jen prumerne cislo, coz je dle meho dulezitejsi. Z meho pohledu jsem cekal u Hondy vice. Renault me naproti tomu neprekvapil.
Pristi rok jsem tedy zvedav, kdo v jakem trendu bude pokracovat.
To jak se kdo venoval casove pristi sezone neni dulezite, dulezita bude efektivita, vysledky pristi rok. Loni Renault take sliboval a vyseldky lze hodnotit az ted. Takze za me si pockam na pristi rok a drzim palce konkurenci, at se to povede lepe nez letos a nemusime se vymlouvat na praci pro sezonu 2019 03
Jinak diky za clanek 11

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Adi

Adi

212.96.178.XXX
Tak uderka Mike a El se na čísla dívají pouze, když jsou pro ne příznivá. Jinak je fakta ani čísla bohužel nezajímají. Honda byla letos jasně nejslabší a nejméně spolehlivá. To nelze ničím popřít. Navíc ještě přidám že s motorem pro příští rok začala poslední a místo špičkového Mclarenu se skvělým Alonsem dostali podprůměrný tým s nezkušenýma pilotama. Obávám se hlavně o další roky, protože když to za tři roky nedotahli alespoň na nějakou úroveň s McLarenem, těžko toho dosáhnou s TR. Jelikož Sauber bude mít PJ Ferrari aktuální specifikace (2018) velmi reálně to vypadá, že TR Honda bude nejslabší tým v poli.

+ 3 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Fakticky na top speed většinou na konci sezony poslední nebývali. Tedy o pomalosti se dá diskutovat, protože jsou různé úrovně přítlaku. Ale jasně, měli nejmenší výkon, tudíž to kompenzovali přítlakem.
....až DO KONCE SEZONY zůstala jasně nejslabší a nejméně spolehlivá.
Zdroj: [odkaz na stránku]
Asi se to dá vyložit dvěma způsoby (není zřejmé, jestli konec sezony platí jen pro výkon nebo i spolehlivost). Na konci sezony Honda prokazatelně nejméně spolehlivá nebyla. 03

+ 5 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
McLaren byl při obdobných úrovních přítlaku jako soupeři jasně nejpomalejší, o tom není sporu. Stejně jako o tom, že Honda byla v sezóně 2017 nejméně spolehlivá ze všech čtyř výrobců. Žádný omyl, data jsem tady pravidelně zveřejňoval. [odkaz na stránku]

+ 5 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.167.XXX
Nesnažil jsem se vybírat část sezóny, která by Hondu vykreslovala v horším či lepším světle. Bral jsem to prostě po jejím skončení jako shrnutí za celý rok - a to vyznívá jasně: Honda použila průměrně 9,1 komponent, Renault 5,1. Ve spolehlivosti byla tedy za rok 2017 nejhorší ze všech. Koncovka se Renaultu nepovedla, to je pravda - ten se už soustředil plně na rok 2018 a trochu to podcenil s množstvím náhradních dílů (což se projevilo zejména u Toro Rosso).

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
S tím, že byla nejméně výkonná do konce sezony se souhlasit rozhodně dá.
O tom, že byl Mclaren na rovinkách nejpomalejší se dá úspěšně diskutovat.
Ovšem, že byla Honda nejméně spolehlivá do konce sezony se nedá tvrdit ani omylem.
03

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001639

uzivatel001639

178.255.168.XXX
Od VC Rakouska pouzila Honda u jednoho a druheho jezdce 4 a 5ks MGU-H, Renault u TR pouzil 6 a 6ks . Takze letosni vetsi cast sezony motory Honda byly spolehlivejsi nez Renault v TR. RB pouzil 3 a 5 MGU-H.
Honda (samozrejme i Renault) menila komplet motory vzhledem k potrebne rychlosti vymeny. Se spalovakem Honda nemela zadne problemy, ale z Renaultu se obcas zakourilo, coz znaci na problem spalovaku. Statistiky v tomto smeru nejsou vypovidajici skutecne spolehlivosti ICE.

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
m4nitou

m4nitou

147.231.232.XXX
GP2, GP2 engine! Aaargh! 10

+ 5 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama