DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
18:34 19.12.2017 85.70.164.XXX
Miku, nemusíš tady z toho šílet, natož tu lživě zkreslovat náš rozhovor. Do diskuze jsi přitáhl myšlenku, či výtku na článek, že o tom že by byl McLaren na rovinkách nejpomalejší se dá diskutovat. Petr ti na to hodil čísla z kvalifikací z kterých jednoznačně plyne že McLaren je na rovinkách nejpomalejší. Na to jsi kontroval číslama ze závodů, a na to ti už Petr začal vysvětlovat že tato tebou uvedená data jsou více ovlivněna okolnostmi oproti kvalifikaci, a tím jsou zkreslená. O tom se tu začala vést diskuze a přidal jsem se i já kde jsem argumentoval podobně jako Petr o tom že ta data ze závodu bez znalostí okolností nejsou reprezentativní. Jako příklad posloužil i závod z Brazílie mezi Massou a Alonsem, kde data říkaj že Alonso byl rychlejší ale víme že to bylo jen díky DRS a závěsu. Ačkoliv z toho jednoznačně plyne že znát k těm tvým číslům dané okolnosti je nutnost, nikam jsme se neposunuli. Problémem je to že nejsi schopen uznat že tebou předložená zpochybňující data nejsou přesvědčivá protože sami o sobě nestačí, a zároveň nejsi schopen vést diskuzi tak aby jsi své zpochybnění daného výroku více doložil. Mohu na to jen napsat že jsi sice vznesl námitku, ale nepřesvědčil si o její oprávněnosti.
Mike17
17:48 19.12.2017 185.149.130.XXX
Pro Situse stručný výcuc naší diskuse:
Mike17: Alonso nebyl na rovinkách nejpomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Aneb plodná diskuse.
Mike17: Alonso nebyl na rovinkách nejpomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Mike17: S tím, že bylo v kvalifikacích nejpomalejší souhlasím. Ano Massa by byl s DRS rychlejší než Alonso, Honda má nejslabší výkon ze všech, který jistě ovlivňuje TS, vlivů je v závodě víc, ale v ZÁVODECH Alonso nejpomalejší na rovinkách nebyl, TS mělo vždy 7-9 jezdců pomalejší.
Situs: Nezohlednil jsi, že Massa neměl na rozdíl od Alonsa DRS, měl jsi brát data z kvalifikace.
Aneb plodná diskuse.
Situs
15:34 19.12.2017 85.70.164.XXX
Co nechci chápat, že jsi žádné okolnosti k tabulce rychlostí ze závodu nepředstavil? Musím se opakovat stále dokola já, že na příkladu Massy a Alonsa se jasně ukázalo že bez těch okolností z toho něco usuzovat nejde? Chce to od tebe větší snahu pokud chceš dle těch dat něco usuzovat. Zkus to když to víš.
Situs
13:29 19.12.2017 85.70.164.XXX
Pokud si něco nahrabali tak jen proto aby s tím ty 2 poslední závody dojeli, takže to spolu velmi dobře souvisí, chce to trochu rozumu Proto kdyby každej víkend preventivně měnili vše, tak tvá statistika poruch toho moc o spolehlivosti nepozná. Není to snad pravda? Věř tomu že Honda si rozhodně nic nesyslila na období po Abu Zabí
Mike17
13:19 19.12.2017 185.149.130.XXX
Výměna počtu komponent mluví pouze o tom, kolik komponent si chtěl Mclaren (Renault) nasyslit. Veřejně přiznal, že vyměnil všechno, protože mu za to žádný trest navíc nehrozil. Brát tedy každou součástku nasyslenou za porouchanou nevypovídá vůbec o počtu poruch. Je to jako bych kritizoval Pirelli za stovky problémů s gumami, protože jich stovky vyměnili.
Konkrétně a věcně jsem ti několikrát vysvětlil, proč tento argument neberu, vyjmenoval jsem ti 3 konkrétní důvody, které jsou opravdovými nezpochybnitelnými fakty. Že se ti to nehodí není můj problém. Poruchovost se měří počtem poruch na voze, ne počtem součástek, které je možno si nahrabat. K tomu už také nemám co víc dodat.
Konkrétně a věcně jsem ti několikrát vysvětlil, proč tento argument neberu, vyjmenoval jsem ti 3 konkrétní důvody, které jsou opravdovými nezpochybnitelnými fakty. Že se ti to nehodí není můj problém. Poruchovost se měří počtem poruch na voze, ne počtem součástek, které je možno si nahrabat. K tomu už také nemám co víc dodat.
Situs
13:14 19.12.2017 85.70.164.XXX
Tak to máš pravdu, nemusíš, pak ale nechceš diskutovat, protože ta čísla co předkládáš nemaj bez okolností reprezentativní charakter a tudíž pravdu z toho nepoznáš V kvalifikací si představu můžeš o rychlostech na rovinkách udělat lepší, škoda že to odmítáš
Situs
13:08 19.12.2017 85.70.164.XXX
Začínáš se v tom hodně ztrácet. Výměna komponent mluví jasně a je ti tu předkládána, a byla ti předložena i výčtem které jsi zvolil a to 6 závodů. To že se ti výsledek nehodí a nesouhlasíš s tím je předmětem diskuze. Snažím se věcně a konkrétně argumentovat proč je lepší, a tvé námitky se snažím vyvracet. Ale asi nejsi otevřený změnit na to svůj pohled a ani jsi nebyl
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:30 - 10:14)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek