DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 19.12.2017 18:34 Vložte komentář

Nejlepší názory

» m4nitou (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 15:28
GP2, GP2 engine! Aaargh! 10 »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 17:18
McLaren byl při obdobných úrovních přítlaku jako… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 13.12.2017 17:31
Fakticky na top speed většinou na konci sezony… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ne nemusím. Pokud se bavím o rychlostech v závodě, budu se dívat na rychlosti v závodě. Viz tabulky. Až budu řešit, jak rychlý by byl někdo kdyby..., budu se zabývat jak rychlý by někdo byl kdyby... Nad tím se zkus zamyslet. Těžký k pochopení to není. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tak jasně jsi ale dostal vysvětleno že ta data ze závodu musíš brát s těmi okolnostmi, tak jako Alonsa s Massou. Takže se neodvolávej jen na ta data ale uváděj i ty okolnosti, když ti data rychlostí z kvalifikací nejsou dost dobrá, ačkoliv je jasné že právě díky těm okolnostem které ty nemáš zmapované jsou lepší 03 Zkus se nad tím zamyslet.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ale vždyť jsem ti před malou chvílí napsal počet "čistých" víkendů na základě tvých výměn komponent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A jsou to statistiky bez nehod!!!!!!!! Pouze poruchy motorů a jejich součástek. Jestli chceš statistiky všech odpadnutí včetně kolizí, které nemají s poruchami motorů naprosto žádnou souvislost, tak si je vytvoř. Já si dal tu práci, že jsem ti našel několik různých statistik. Ty jsi doteď nepředložil jediné číslo. Je furt točíš dokola o výměně komponent za celý rok, aniž by o tom bylo téma. Jestli máš pocit, že počet kolizí je ta správná hodnota, která ukazuje spolehlivost motorů (netuším z jakého důvodu), tak se aspoň obtěžuj spočítat, kolik jich bylo na obou stranách. A když tedy, z nějakého záhadného důvodu, se má kolize Vandoorna počítat, jako selhání Hondy, obtěžuj se spočítat to samé i u Renaultu. Kritizuj si co chceš, ale mělo by to dávat aspoň přibližně nějaký smysl. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já se bavím o TS v závodech (o voze). Tabulky jsou důkaz
Ty se bavíš o kvalifikacích (koze) a co by bylo, kdyby v závodech něco bylo (jestli by koza s lepším krmení táhla vůz). Tímto "plodnou" diskusi na toto téma končím. Měj se. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ze statistiky výměny komponent právě vidíš že neměli čisté víkendy, z tvé statistiky tohle vidět vůbec není, takže poukázat na tvé nedostatky ve výčtu nehod je naopak velmi na místě. Nebo kritizovat statistická data můžeš jen ty? 18 Zvláštní přístup k diskuzi 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Celou dobu se bavíme o tom kdo je rychlejší na rovinkách, můžeš to schovat klidně za seno nebo kozu, ale nejpomalejší je McLaren s Hondou za zády 03 Taky teda díky za pokec 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, zatímco u Renaultů měli všichni 6 bezproblémových víkendů 12 12 12
Z posledních 3 závodů měli "problémový víkend":
1xVandoorne
1x Alonso
2x Ricciardo
2xGasly
3xHartley
Bráno podle tvého "TOP" kritéria, tedy výměny komponent. Ani v tomto ti to nevychází.
Jasně, takže když se někdo nabourá, tak za to může motor Honda. 11
A napadlo tě se podívat, jestli třeba neboural někdo i s motorem Renault? Ne? Kdyby tě to před touto "geniální myšlenkou" napadlo, tak bys možná postřehnul, že si "kálíš do vlastního hnízda." 11

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A ty pořád dokola točíš o okolnostech o kterých VÍM a se kterými SOUHLASÍM. A absolutně to nevnímáš. Tedy o TS nemá smysl mluvit, protože já mluvím o voze a ty mi vysvětluješ, pro koza nemá seno. Já vím, proč koza nemá seno a o tom se bavit nechci. Mně zajímá vůz. Dík za pokec. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A to ti vážně stačí? Protože já u Stoffela 6 bezproblémových víkendů rozhodně neviděl a u Alonsa jen jeden zkaženej víkend také ne. A ono i nehody s tím souvisí, může tu PU rozbít sám, nebo může vypadnout v prvním kole, to pak motor selhat nestihne že 12 Tvůj pohled je mnohem méně reprezentativní než počet změněných komponent.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty předkládáš data ze závodu o kterých se přeme, neb já tvrdím že jsou reprezentativnější data z kvalifikace kde není tolik zkreslujících okolností a ty mi budeš psát že nemám nějak podloženo zda užili či neužili DRS? Blik chlape, právě že nemám, takže ti žádná data k rychlostem ze závodu necpu protože ty jsou reprezentativní jen při podobných okolnostech, což už opravdu nechápu proč to musím opět psát. Ty data sama o sobě hodně nestačej, vezmi si jak jsme znehodnotili ta data rychlostí mezi Massou a Alonsem, protože si to všichni pamatujem, ale bez této okolností bys to nevěděl. Vezmi si z toho příklad a zkus vzít v potaz reprezentativnější data z kvalifikace a budem doma 18 Na to že to VÍŠ, VÍŠ a VÍŠ děláš tu chybu stále do kola 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím, jak sem dát excelovský soubor. Čísla jsem ti okopíroval z výše uvedeného komentáře:
U Mclarenu vidím jedno (Alonso v USA). Vezmeme Renaulty: Ricci 2x (USA, Mexiko), Sainz 1(Malajsie), Hulk 2 (USA,Mexiko), Hartley 2 (Mexiko, Brazílie), Gasly 1 (Brazílie)
To jsou odstoupení v posledních 6-ti závodech z důvodu PORUCHY MOTORU. Nevzpomínám si, že by někdo kvůli motoru neodstartoval a nehody si najdi sám. Podle mne s tím nijak nesouvisí, proto jsem je tam nedal. Výsledek je 8:1 ve "prospěch" Renaultu. Není co řešit. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
-Zkus se zamyslet nad tím, že o tom vím!!!! Vím!!!!!!!! Vím!!!!!!!!!! Po stopadesátý Vííííííím. Po dvoustý: Honda má nejmenší výkon a Massa by s DRS MĚL vyšší rychlost. Jsi schopný pobrat, že to VÍM? Ale Alonso ani v jednom z posledních závodů nejpomalejší nebyl, bylo za ním vždy minimálně 7 jezdců. Někdy se mohlo stát, že mezi nimi byl někdo bez DRS, ale ne všichni. Tedy Alonso měl asi nastavený vůz tak, aby i přes chybějící výkon, nebyl nejpomalejší. Mé vysvětlení je, že měl nastavení na menší přítlak (odpor). Tobě se to vysvětlení nelíbí, pořád se snažíš dokázat důvody jako chybějící DRS. V Massově případě máš pravdu. Ale že by se v každém závodě našlo 7-9 jezdců, kteří se do DRS okna za celý závod nedostali, je dost sci-fi. A nemáš to ani nijak podloženo.
-Ano, když dojdou argumenty, tak zase vytáhneš začátek sezony. Ano, na začátku sezony byla Honda nejporuchovější. Já to vííííííím!!!!!!!

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já jsem psal o vývoji v šampionátu, jestli jsi to nepochopil. Když budou mít 0b, tak budou jásat, když nebudou nejpomalejší na rovinkách? Nevím, jestli jsi to pochopil. Pořadí se určuje podle počtu bodů a za TS se žádné nedávají. 20

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty víš, nebo tušíš že je to ovlivněno tím že Alonso používal pořád za Massou DRS a Massa nikoliv, proto je tam ten rozdíl, a přesto to pořád vytahuješ? Přestávám ti rozumět, tohle přece není férové porovnání, DRS ti přidává nějakých 20 km/h a ještě něco navíc jízda v závěsu, z toho se dá vyčíst že Massa normálně za stejných podmínek válcuje Alonsa přes 15 km/h, co tím chceš dokázat? Proto ti přece psal Petr že musíš porovnávat ty rychlosti z kvalifikacích, tam je teěch faktorů co to ovlivňuje přece jen méně a lépe se pamatují, zkus se nad tím opravdu zamyslet 03
Jinak jsem psal že Honda ty další komponenty brala i v části sezony, kdy za to ještě tresty nebyli, tak to přece ukazuje že to nebylo v pořádku a že je nebrala z důvodu syslení, to je přece ještě v době kdy z toho nemáš tresty zcela zbytečné. Nebo snad ne?
Jinak nikdo nepsal že penalizace neměl i nikdo jiný, ale Honda posbírala penalizace jako všichni dohromady 18

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty píšeš že rozdíl nebude žádný, a pak napíšeš že na rovinkách možná jo 18 To právě bude to podstatné 03 Být nejpomalejší na rovinkách a nebýt schopen bodovat, to jasně ukazuje že s tím nejsou schopni nic dělat a maj nejslabší motor, tak výkon Hondy poznáme my 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nebude jásat. Ale rozdíl proti konci sezony nebude žádný. Na rovinkách možná jo, ale jestli máš 0 bodů, je celkem jedno, jestli máš TS nejlepší nebo nejhorší. 12
Pro ně je podstatné, jestli se pohne s vývojem motoru. Jestli získá STR 0b, nebo 10b už je vedle toho nepodstatný detail. 03

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jinak jak píšeš o té poruchovosti, kdy něco selže v závodě, jo, docela by mě tvá tabulka zajímala kdy který jezdec nedojel z důvodu spolehlivosti do cíle. Jestli ji sem hodíš do excelu budu rád. Bylo by také dobré kdyby tam bylo poznat kdy někdo nedojel kvůli nehodě, nebo protože vůbec neodstartoval. Prostě důvod proč se nedostal do cíle aby jsme z toho poznali zda to bylo nehodou či technikou.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
TS v Brazílii: Alonso 329,7, Massa 323,9. Já nevím, kdo byl rychlejší??? Ano, Massa to měl nespíš bez DRS. Ale kometáře, že byl Massa bez DRS rychlejší než Alonso s ním jsou jednoznačně lež!!!!!!!
[odkaz na stránku]
Nevím, jestli to vytrvale ignoruješ, číst se ti to nechce, nebo se ti jen chce hádat, ale NIKDE nezpochybňuji, že měl jinak rychlejší vůz na rovince Massa (kdyby měl DRS) a že Mercedes má jistě vyšší výkon. Jen BEZ DRS byl Massa POMALEJŠÍ!!! Pořád mi to předhazuješ, a pořád ti odpovídám, že o tom vím. A pořád dokola a dokola. Dál k tomu nemám co říct.

Jasně. Mclaren vymění všechny součástky, protože porucha MGU-H zničí všechny. Když klekne MGU-H u Renaultu (a že jich u STR bylo 17), tak tam nezničí nic, vymění se pouze MGU-H. Holt to má Honda blbý. To že sami přiznávali, že měnili součástky do zásoby nic nemění. Jen v tomto případě Mclaren lže, asi aby chránilo Hondu. Takže když vyměnili všechno, tak prostě všechno odešlo a to třeba hned 2x za víkend. Ale je to jediné přesné kritérium. Hmmm, fakt dobrý.

Tak se podíváme na ty pentle ne (jen R A H):
Abu: Hartley 10 míst
Barzílie: Ricci 10 míst, Hartley 10 míst, Gasly 15 míst
Mexico: Vandoorn 35 míst (asi odešlo všechno), Alonso 20 míst, Ricci 20 míst, Hartley 20 míst, Gasly 20 míst.

Jooooo, už to vidím. Problémy s penailzacemi mají jen u Hondy. To hned vyzní jinak. A já jsem demagog. 11

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
A ono to s RedBullem snad nesouvisí i pro rok 2019? Myslíš že RedBull bude jásat když STR nebude mít na body a bude nejpomalejší na rovinkách? Raději nemyslet jestli tomu tak bude.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jde vidět že se již přestáváš držet detailu popsaných věcí a vytahuješ už jen nějaké fráze. Alonso na rovinkách byl jednoznačně pomalejší než Massa, čili vytáhnutí co jsi někde četl je k naší diskuzi zcela nepodstatné, a jen jsi dokázal to že ta uvedená data byla ovlivněna Massovou absencí DRS a proto porovnávat rychlosti z těch dat ze závodu pokud nevíš okolnosti jsou k ničemu, čímž jsis dal akorát gól do vlastní branky.
Co se týče tabulky poruch, už jsem ti několikrát psal že nemůžeš ignorovat výměnu komponent vyžádané diagnostikou pro poškození, či z důvodu prevence, protože buď je to porouchané nebo ve stavu kdy tomu dostatečně nevěří, a to je prostě pro danou komponentu konečná. S vyloženě syslením si podle mě tak moc starosti dělat nemusíš, protože když se porouchalo MGU-H často to sebou vzalo i jiné komponenty. Důkazem je to že Honda to ve velkém brala i když ještě ty komponenty nebyly v limitu, to podle mě hodně naznačuje že to nebyly syslící výměny, ale nutné výměny. Byly tam nějaké strategické hrátky s komponenty Hondy aby měly na vybrané závody nové komponenty bez pentlí, ale to proto že ta spolehlivost byla tak špatná že to nevydrželo ani 2 závody a bylo to už zoufalství. Poruchami jen v závodech lepší statistiku spolehlivosti než statistiku výměny komponent nedostaneš 03 To jako kdyby někdo měnil před závodem pořád vše preventivně tak ti vyjde v tvé tabulce stoprocentní spolehlivost? Nesmysl říkám já.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama