DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
13:05 19.12.2017 185.149.130.XXX
Ne nemusím. Pokud se bavím o rychlostech v závodě, budu se dívat na rychlosti v závodě. Viz tabulky. Až budu řešit, jak rychlý by byl někdo kdyby..., budu se zabývat jak rychlý by někdo byl kdyby... Nad tím se zkus zamyslet. Těžký k pochopení to není.
Situs
12:59 19.12.2017 85.70.164.XXX
Tak jasně jsi ale dostal vysvětleno že ta data ze závodu musíš brát s těmi okolnostmi, tak jako Alonsa s Massou. Takže se neodvolávej jen na ta data ale uváděj i ty okolnosti, když ti data rychlostí z kvalifikací nejsou dost dobrá, ačkoliv je jasné že právě díky těm okolnostem které ty nemáš zmapované jsou lepší Zkus se nad tím zamyslet.
Mike17
12:53 19.12.2017 185.149.130.XXX
Ale vždyť jsem ti před malou chvílí napsal počet "čistých" víkendů na základě tvých výměn komponent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A jsou to statistiky bez nehod!!!!!!!! Pouze poruchy motorů a jejich součástek. Jestli chceš statistiky všech odpadnutí včetně kolizí, které nemají s poruchami motorů naprosto žádnou souvislost, tak si je vytvoř. Já si dal tu práci, že jsem ti našel několik různých statistik. Ty jsi doteď nepředložil jediné číslo. Je furt točíš dokola o výměně komponent za celý rok, aniž by o tom bylo téma. Jestli máš pocit, že počet kolizí je ta správná hodnota, která ukazuje spolehlivost motorů (netuším z jakého důvodu), tak se aspoň obtěžuj spočítat, kolik jich bylo na obou stranách. A když tedy, z nějakého záhadného důvodu, se má kolize Vandoorna počítat, jako selhání Hondy, obtěžuj se spočítat to samé i u Renaultu. Kritizuj si co chceš, ale mělo by to dávat aspoň přibližně nějaký smysl.
A jsou to statistiky bez nehod!!!!!!!! Pouze poruchy motorů a jejich součástek. Jestli chceš statistiky všech odpadnutí včetně kolizí, které nemají s poruchami motorů naprosto žádnou souvislost, tak si je vytvoř. Já si dal tu práci, že jsem ti našel několik různých statistik. Ty jsi doteď nepředložil jediné číslo. Je furt točíš dokola o výměně komponent za celý rok, aniž by o tom bylo téma. Jestli máš pocit, že počet kolizí je ta správná hodnota, která ukazuje spolehlivost motorů (netuším z jakého důvodu), tak se aspoň obtěžuj spočítat, kolik jich bylo na obou stranách. A když tedy, z nějakého záhadného důvodu, se má kolize Vandoorna počítat, jako selhání Hondy, obtěžuj se spočítat to samé i u Renaultu. Kritizuj si co chceš, ale mělo by to dávat aspoň přibližně nějaký smysl.
Situs
12:42 19.12.2017 85.70.164.XXX
Ze statistiky výměny komponent právě vidíš že neměli čisté víkendy, z tvé statistiky tohle vidět vůbec není, takže poukázat na tvé nedostatky ve výčtu nehod je naopak velmi na místě. Nebo kritizovat statistická data můžeš jen ty? Zvláštní přístup k diskuzi
Mike17
12:14 19.12.2017 185.149.130.XXX
Ano, zatímco u Renaultů měli všichni 6 bezproblémových víkendů
Z posledních 3 závodů měli "problémový víkend":
1xVandoorne
1x Alonso
2x Ricciardo
2xGasly
3xHartley
Bráno podle tvého "TOP" kritéria, tedy výměny komponent. Ani v tomto ti to nevychází.
Jasně, takže když se někdo nabourá, tak za to může motor Honda.
A napadlo tě se podívat, jestli třeba neboural někdo i s motorem Renault? Ne? Kdyby tě to před touto "geniální myšlenkou" napadlo, tak bys možná postřehnul, že si "kálíš do vlastního hnízda."
Z posledních 3 závodů měli "problémový víkend":
1xVandoorne
1x Alonso
2x Ricciardo
2xGasly
3xHartley
Bráno podle tvého "TOP" kritéria, tedy výměny komponent. Ani v tomto ti to nevychází.
Jasně, takže když se někdo nabourá, tak za to může motor Honda.
A napadlo tě se podívat, jestli třeba neboural někdo i s motorem Renault? Ne? Kdyby tě to před touto "geniální myšlenkou" napadlo, tak bys možná postřehnul, že si "kálíš do vlastního hnízda."
Mike17
12:06 19.12.2017 185.149.130.XXX
A ty pořád dokola točíš o okolnostech o kterých VÍM a se kterými SOUHLASÍM. A absolutně to nevnímáš. Tedy o TS nemá smysl mluvit, protože já mluvím o voze a ty mi vysvětluješ, pro koza nemá seno. Já vím, proč koza nemá seno a o tom se bavit nechci. Mně zajímá vůz. Dík za pokec.
Situs
11:57 19.12.2017 85.70.164.XXX
A to ti vážně stačí? Protože já u Stoffela 6 bezproblémových víkendů rozhodně neviděl a u Alonsa jen jeden zkaženej víkend také ne. A ono i nehody s tím souvisí, může tu PU rozbít sám, nebo může vypadnout v prvním kole, to pak motor selhat nestihne že Tvůj pohled je mnohem méně reprezentativní než počet změněných komponent.
Situs
11:48 19.12.2017 85.70.164.XXX
Ty předkládáš data ze závodu o kterých se přeme, neb já tvrdím že jsou reprezentativnější data z kvalifikace kde není tolik zkreslujících okolností a ty mi budeš psát že nemám nějak podloženo zda užili či neužili DRS? Blik chlape, právě že nemám, takže ti žádná data k rychlostem ze závodu necpu protože ty jsou reprezentativní jen při podobných okolnostech, což už opravdu nechápu proč to musím opět psát. Ty data sama o sobě hodně nestačej, vezmi si jak jsme znehodnotili ta data rychlostí mezi Massou a Alonsem, protože si to všichni pamatujem, ale bez této okolností bys to nevěděl. Vezmi si z toho příklad a zkus vzít v potaz reprezentativnější data z kvalifikace a budem doma Na to že to VÍŠ, VÍŠ a VÍŠ děláš tu chybu stále do kola
Mike17
09:32 19.12.2017 185.149.130.XXX
Nevím, jak sem dát excelovský soubor. Čísla jsem ti okopíroval z výše uvedeného komentáře:
U Mclarenu vidím jedno (Alonso v USA). Vezmeme Renaulty: Ricci 2x (USA, Mexiko), Sainz 1(Malajsie), Hulk 2 (USA,Mexiko), Hartley 2 (Mexiko, Brazílie), Gasly 1 (Brazílie)
To jsou odstoupení v posledních 6-ti závodech z důvodu PORUCHY MOTORU. Nevzpomínám si, že by někdo kvůli motoru neodstartoval a nehody si najdi sám. Podle mne s tím nijak nesouvisí, proto jsem je tam nedal. Výsledek je 8:1 ve "prospěch" Renaultu. Není co řešit.
U Mclarenu vidím jedno (Alonso v USA). Vezmeme Renaulty: Ricci 2x (USA, Mexiko), Sainz 1(Malajsie), Hulk 2 (USA,Mexiko), Hartley 2 (Mexiko, Brazílie), Gasly 1 (Brazílie)
To jsou odstoupení v posledních 6-ti závodech z důvodu PORUCHY MOTORU. Nevzpomínám si, že by někdo kvůli motoru neodstartoval a nehody si najdi sám. Podle mne s tím nijak nesouvisí, proto jsem je tam nedal. Výsledek je 8:1 ve "prospěch" Renaultu. Není co řešit.
Mike17
09:27 19.12.2017 185.149.130.XXX
-Zkus se zamyslet nad tím, že o tom vím!!!! Vím!!!!!!!! Vím!!!!!!!!!! Po stopadesátý Vííííííím. Po dvoustý: Honda má nejmenší výkon a Massa by s DRS MĚL vyšší rychlost. Jsi schopný pobrat, že to VÍM? Ale Alonso ani v jednom z posledních závodů nejpomalejší nebyl, bylo za ním vždy minimálně 7 jezdců. Někdy se mohlo stát, že mezi nimi byl někdo bez DRS, ale ne všichni. Tedy Alonso měl asi nastavený vůz tak, aby i přes chybějící výkon, nebyl nejpomalejší. Mé vysvětlení je, že měl nastavení na menší přítlak (odpor). Tobě se to vysvětlení nelíbí, pořád se snažíš dokázat důvody jako chybějící DRS. V Massově případě máš pravdu. Ale že by se v každém závodě našlo 7-9 jezdců, kteří se do DRS okna za celý závod nedostali, je dost sci-fi. A nemáš to ani nijak podloženo.
-Ano, když dojdou argumenty, tak zase vytáhneš začátek sezony. Ano, na začátku sezony byla Honda nejporuchovější. Já to vííííííím!!!!!!!
-Ano, když dojdou argumenty, tak zase vytáhneš začátek sezony. Ano, na začátku sezony byla Honda nejporuchovější. Já to vííííííím!!!!!!!
Situs
19:42 16.12.2017 85.70.164.XXX
Ty víš, nebo tušíš že je to ovlivněno tím že Alonso používal pořád za Massou DRS a Massa nikoliv, proto je tam ten rozdíl, a přesto to pořád vytahuješ? Přestávám ti rozumět, tohle přece není férové porovnání, DRS ti přidává nějakých 20 km/h a ještě něco navíc jízda v závěsu, z toho se dá vyčíst že Massa normálně za stejných podmínek válcuje Alonsa přes 15 km/h, co tím chceš dokázat? Proto ti přece psal Petr že musíš porovnávat ty rychlosti z kvalifikacích, tam je teěch faktorů co to ovlivňuje přece jen méně a lépe se pamatují, zkus se nad tím opravdu zamyslet
Jinak jsem psal že Honda ty další komponenty brala i v části sezony, kdy za to ještě tresty nebyli, tak to přece ukazuje že to nebylo v pořádku a že je nebrala z důvodu syslení, to je přece ještě v době kdy z toho nemáš tresty zcela zbytečné. Nebo snad ne?
Jinak nikdo nepsal že penalizace neměl i nikdo jiný, ale Honda posbírala penalizace jako všichni dohromady
Jinak jsem psal že Honda ty další komponenty brala i v části sezony, kdy za to ještě tresty nebyli, tak to přece ukazuje že to nebylo v pořádku a že je nebrala z důvodu syslení, to je přece ještě v době kdy z toho nemáš tresty zcela zbytečné. Nebo snad ne?
Jinak nikdo nepsal že penalizace neměl i nikdo jiný, ale Honda posbírala penalizace jako všichni dohromady
Situs
19:30 16.12.2017 85.70.164.XXX
Ty píšeš že rozdíl nebude žádný, a pak napíšeš že na rovinkách možná jo To právě bude to podstatné Být nejpomalejší na rovinkách a nebýt schopen bodovat, to jasně ukazuje že s tím nejsou schopni nic dělat a maj nejslabší motor, tak výkon Hondy poznáme my
Mike17
19:21 16.12.2017 185.149.130.XXX
Nebude jásat. Ale rozdíl proti konci sezony nebude žádný. Na rovinkách možná jo, ale jestli máš 0 bodů, je celkem jedno, jestli máš TS nejlepší nebo nejhorší.
Pro ně je podstatné, jestli se pohne s vývojem motoru. Jestli získá STR 0b, nebo 10b už je vedle toho nepodstatný detail.
Pro ně je podstatné, jestli se pohne s vývojem motoru. Jestli získá STR 0b, nebo 10b už je vedle toho nepodstatný detail.
Situs
19:20 16.12.2017 85.70.164.XXX
Jinak jak píšeš o té poruchovosti, kdy něco selže v závodě, jo, docela by mě tvá tabulka zajímala kdy který jezdec nedojel z důvodu spolehlivosti do cíle. Jestli ji sem hodíš do excelu budu rád. Bylo by také dobré kdyby tam bylo poznat kdy někdo nedojel kvůli nehodě, nebo protože vůbec neodstartoval. Prostě důvod proč se nedostal do cíle aby jsme z toho poznali zda to bylo nehodou či technikou.
Mike17
19:17 16.12.2017 185.149.130.XXX
TS v Brazílii: Alonso 329,7, Massa 323,9. Já nevím, kdo byl rychlejší??? Ano, Massa to měl nespíš bez DRS. Ale kometáře, že byl Massa bez DRS rychlejší než Alonso s ním jsou jednoznačně lež!!!!!!!
[odkaz na stránku]
Nevím, jestli to vytrvale ignoruješ, číst se ti to nechce, nebo se ti jen chce hádat, ale NIKDE nezpochybňuji, že měl jinak rychlejší vůz na rovince Massa (kdyby měl DRS) a že Mercedes má jistě vyšší výkon. Jen BEZ DRS byl Massa POMALEJŠÍ!!! Pořád mi to předhazuješ, a pořád ti odpovídám, že o tom vím. A pořád dokola a dokola. Dál k tomu nemám co říct.
Jasně. Mclaren vymění všechny součástky, protože porucha MGU-H zničí všechny. Když klekne MGU-H u Renaultu (a že jich u STR bylo 17), tak tam nezničí nic, vymění se pouze MGU-H. Holt to má Honda blbý. To že sami přiznávali, že měnili součástky do zásoby nic nemění. Jen v tomto případě Mclaren lže, asi aby chránilo Hondu. Takže když vyměnili všechno, tak prostě všechno odešlo a to třeba hned 2x za víkend. Ale je to jediné přesné kritérium. Hmmm, fakt dobrý.
Tak se podíváme na ty pentle ne (jen R A H):
Abu: Hartley 10 míst
Barzílie: Ricci 10 míst, Hartley 10 míst, Gasly 15 míst
Mexico: Vandoorn 35 míst (asi odešlo všechno), Alonso 20 míst, Ricci 20 míst, Hartley 20 míst, Gasly 20 míst.
Jooooo, už to vidím. Problémy s penailzacemi mají jen u Hondy. To hned vyzní jinak. A já jsem demagog.
[odkaz na stránku]
Nevím, jestli to vytrvale ignoruješ, číst se ti to nechce, nebo se ti jen chce hádat, ale NIKDE nezpochybňuji, že měl jinak rychlejší vůz na rovince Massa (kdyby měl DRS) a že Mercedes má jistě vyšší výkon. Jen BEZ DRS byl Massa POMALEJŠÍ!!! Pořád mi to předhazuješ, a pořád ti odpovídám, že o tom vím. A pořád dokola a dokola. Dál k tomu nemám co říct.
Jasně. Mclaren vymění všechny součástky, protože porucha MGU-H zničí všechny. Když klekne MGU-H u Renaultu (a že jich u STR bylo 17), tak tam nezničí nic, vymění se pouze MGU-H. Holt to má Honda blbý. To že sami přiznávali, že měnili součástky do zásoby nic nemění. Jen v tomto případě Mclaren lže, asi aby chránilo Hondu. Takže když vyměnili všechno, tak prostě všechno odešlo a to třeba hned 2x za víkend. Ale je to jediné přesné kritérium. Hmmm, fakt dobrý.
Tak se podíváme na ty pentle ne (jen R A H):
Abu: Hartley 10 míst
Barzílie: Ricci 10 míst, Hartley 10 míst, Gasly 15 míst
Mexico: Vandoorn 35 míst (asi odešlo všechno), Alonso 20 míst, Ricci 20 míst, Hartley 20 míst, Gasly 20 míst.
Jooooo, už to vidím. Problémy s penailzacemi mají jen u Hondy. To hned vyzní jinak. A já jsem demagog.
Situs
18:30 16.12.2017 85.70.164.XXX
Jde vidět že se již přestáváš držet detailu popsaných věcí a vytahuješ už jen nějaké fráze. Alonso na rovinkách byl jednoznačně pomalejší než Massa, čili vytáhnutí co jsi někde četl je k naší diskuzi zcela nepodstatné, a jen jsi dokázal to že ta uvedená data byla ovlivněna Massovou absencí DRS a proto porovnávat rychlosti z těch dat ze závodu pokud nevíš okolnosti jsou k ničemu, čímž jsis dal akorát gól do vlastní branky.
Co se týče tabulky poruch, už jsem ti několikrát psal že nemůžeš ignorovat výměnu komponent vyžádané diagnostikou pro poškození, či z důvodu prevence, protože buď je to porouchané nebo ve stavu kdy tomu dostatečně nevěří, a to je prostě pro danou komponentu konečná. S vyloženě syslením si podle mě tak moc starosti dělat nemusíš, protože když se porouchalo MGU-H často to sebou vzalo i jiné komponenty. Důkazem je to že Honda to ve velkém brala i když ještě ty komponenty nebyly v limitu, to podle mě hodně naznačuje že to nebyly syslící výměny, ale nutné výměny. Byly tam nějaké strategické hrátky s komponenty Hondy aby měly na vybrané závody nové komponenty bez pentlí, ale to proto že ta spolehlivost byla tak špatná že to nevydrželo ani 2 závody a bylo to už zoufalství. Poruchami jen v závodech lepší statistiku spolehlivosti než statistiku výměny komponent nedostaneš To jako kdyby někdo měnil před závodem pořád vše preventivně tak ti vyjde v tvé tabulce stoprocentní spolehlivost? Nesmysl říkám já.
Co se týče tabulky poruch, už jsem ti několikrát psal že nemůžeš ignorovat výměnu komponent vyžádané diagnostikou pro poškození, či z důvodu prevence, protože buď je to porouchané nebo ve stavu kdy tomu dostatečně nevěří, a to je prostě pro danou komponentu konečná. S vyloženě syslením si podle mě tak moc starosti dělat nemusíš, protože když se porouchalo MGU-H často to sebou vzalo i jiné komponenty. Důkazem je to že Honda to ve velkém brala i když ještě ty komponenty nebyly v limitu, to podle mě hodně naznačuje že to nebyly syslící výměny, ale nutné výměny. Byly tam nějaké strategické hrátky s komponenty Hondy aby měly na vybrané závody nové komponenty bez pentlí, ale to proto že ta spolehlivost byla tak špatná že to nevydrželo ani 2 závody a bylo to už zoufalství. Poruchami jen v závodech lepší statistiku spolehlivosti než statistiku výměny komponent nedostaneš To jako kdyby někdo měnil před závodem pořád vše preventivně tak ti vyjde v tvé tabulce stoprocentní spolehlivost? Nesmysl říkám já.
Aktuálně
Nadcházející závod 19.5.2024
GP Emilia Romagna63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari
-
Pátek
- 1. Trénink (13:30 - 14:30)
- 2. Trénink (17:00 - 18:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (12:30 - 13:30)
- Kvalifikace (16:00)
-
Neděle
- Závod (15:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek