DISKUZE K ČLÁNKU FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Podařilo se nám získat fotografie pohonné jednotku Honda RA617H, která poháněla letošní monopost McLaren MCL32. V článku si ji můžete pěkně zblízka prohlédnout.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: FOTO: Pohled zblízka na letošní pohonnou jednotku Hondy RA617H

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 93, poslední 19.12.2017 18:34 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • uzivatel001639

    uzivatel001639

    178.255.168.XXX
    Od VC Rakouska pouzila Honda u jednoho a druheho jezdce 4 a 5ks MGU-H, Renault u TR pouzil 6 a 6ks . Takze letosni vetsi cast sezony motory Honda byly spolehlivejsi nez Renault v TR. RB pouzil 3 a 5 MGU-H.
    Honda (samozrejme i Renault) menila komplet motory vzhledem k potrebne rychlosti vymeny. Se spalovakem Honda nemela zadne problemy, ale z Renaultu se obcas zakourilo, coz znaci na problem spalovaku. Statistiky v tomto smeru nejsou vypovidajici skutecne spolehlivosti ICE.

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Nesnažil jsem se vybírat část sezóny, která by Hondu vykreslovala v horším či lepším světle. Bral jsem to prostě po jejím skončení jako shrnutí za celý rok - a to vyznívá jasně: Honda použila průměrně 9,1 komponent, Renault 5,1. Ve spolehlivosti byla tedy za rok 2017 nejhorší ze všech. Koncovka se Renaultu nepovedla, to je pravda - ten se už soustředil plně na rok 2018 a trochu to podcenil s množstvím náhradních dílů (což se projevilo zejména u Toro Rosso).

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Tak uderka Mike a El se na čísla dívají pouze, když jsou pro ne příznivá. Jinak je fakta ani čísla bohužel nezajímají. Honda byla letos jasně nejslabší a nejméně spolehlivá. To nelze ničím popřít. Navíc ještě přidám že s motorem pro příští rok začala poslední a místo špičkového Mclarenu se skvělým Alonsem dostali podprůměrný tým s nezkušenýma pilotama. Obávám se hlavně o další roky, protože když to za tři roky nedotahli alespoň na nějakou úroveň s McLarenem, těžko toho dosáhnou s TR. Jelikož Sauber bude mít PJ Ferrari aktuální specifikace (2018) velmi reálně to vypadá, že TR Honda bude nejslabší tým v poli.

        + 3 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • uzivatel001639

        uzivatel001639

        178.255.168.XXX
        Nerikam, ze clanek neni pravdivy, jen poukazuji na druhou pulku sezony, ktera byla jiste take dulezita, protoze ukazuje vyvoj v sezone. Takto je videt jak se kdo vyvijel a nejde jen prumerne cislo, coz je dle meho dulezitejsi. Z meho pohledu jsem cekal u Hondy vice. Renault me naproti tomu neprekvapil.
        Pristi rok jsem tedy zvedav, kdo v jakem trendu bude pokracovat.
        To jak se kdo venoval casove pristi sezone neni dulezite, dulezita bude efektivita, vysledky pristi rok. Loni Renault take sliboval a vyseldky lze hodnotit az ted. Takze za me si pockam na pristi rok a drzim palce konkurenci, at se to povede lepe nez letos a nemusime se vymlouvat na praci pro sezonu 2019 03
        Jinak diky za clanek 11

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • uzivatel001639

          uzivatel001639

          178.255.168.XXX
          Nechapes, ale snad z prispevku nize pochopis. Pokud ne, tak smula 03
          Jinak body nema cenu resit, pujde jen o vykon pohone jednotky. Pokud se jednotka zlepsi neni duvod aby nevypraskal RB s Hondou kozich kde cemu, tzn. jakemukoli Renaultu 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          212.96.178.XXX
          Jo, myslím že chápu, viz moje reakce na Mike nize a argument, že vývoj spolehlivosti na konci sezóny nemusí nic znamenat.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Jejda, to jsem si zase dovolil něco na Reanultu nechválit. Jdu se popravit. 12
          Jen tak pro informaci: Kde že popírám, že Honda byla LETOS nejslabší a nejméně spolehlivá??? To by mne fakt zajímalo. 12
          A která čísla mne nazajímala? Já tam totiž žádná čísla o spolehlivosti nenašel. Asi mi něco uniklo. 12

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Áááá. Nějak jsem tušil, že citace toho co jsem údajně napsal se nedočkám. Jestli to nebude tím, že jsem to nenapsal a někdo si to vymyslel. 12 13

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama