DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 95, poslední 11.03.2014 15:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 24 lidí) 04.03.2014 15:36
Někdo tady lže. Já byl v přesvědčení, že Renault… »
» Adi (Hlasovalo 17 lidí) 04.03.2014 15:07
Tuningové společnosti by takový motor ani… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 17 lidí) 04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    85.237.224.XXX
    Mohl by mi někdo vysvětlit jak se může motor testovat na dynamometru bez převodovky? S mým selským rozumem je to nesmysl...podle mne se to bez převodovky snad ani nedá...

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      78.157.160.XXX
      a proč by to jako nemělo jít? převodovku máš za klikovkou, tu k chodu motoru nepotřebuješ

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        85.237.224.XXX
        jistě, dají, ale testy bez převodovky se pode mne odehráli jen v Markově hlavě

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          109.81.245.XXX
          Snad si nemyslíš, že Renault čekal roky s testováním ICE na to, až mu Red Bull dodá letošní převodovku?

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • anonym

    213.195.215.XXX
    renault Tovarna na vyrobu motoru do osobnich aut a tovarna na vyrobu do formuli atd se snad vubec nezna tomu neverim tam neni nic spolecneho jen ten nazev. :) To jsou dve ruzne spolecnosti :) ti osobe vubec nevi

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • seven

    93.153.124.XXX
    Přijde mi taky trošku nefér pořád do Renaultu kopat, i když si za to nepochybně dost výrazně můžou sami. Řekl bych , že tam teď všem už trochu tečou nervy, protože vychytání softwarových nedostatků resp.logiky řízení u takto komplexní technologie za současného tlaku nemusí být až tak triviální proces. Marko jim pak těma svýma výrokama na klidu rozhodně moc nepřidává. 05

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel001447

      uzivatel001447

      188.123.100.XXX
      neviem co sa cudujes, vzdy je na vine niekto iny, minule pirreli teraz renault

      + 8 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • anonym

        178.40.218.XXX
        keby postavil renault motor podobnych kvalit ako ferrari a mercedes nikto by do nich nekopal
        nezabudajte ze renault je spomedzi troch vyrobcov jednoznacne najdrahsi takze jeho zakaznici maju pravo pozadovat za svoje peniaze kvalitu a nie taky srot aky im dodali

        + 4 / − 12

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • erdedy

          erdedy

          178.41.82.XXX
          Este raz zopakujem, ze RedBull dostava motory za "nalepky" Infiniti! Ostatne nizsie --->

          + 8 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • seven

          93.153.124.XXX
          Aniž vidím do zákulisí, domnívám se že Mercedes a Ferrari měli možná trochu výhodu toho o čem se mluví, a to možnost větší interakce se zástavbou do vozu. U Renaultu a jeho zákazníků (resp. toho nejvýznamnějšího kterému dělají vývoj na míru) evidentně selhaly procesy kontrol a komunikace, protože obě strany zřejmně neudělaly nutné maximum. Stěžovat by si mohli spíše "komerční " zákazníci, ale nikoliv RB který má určitě daleko větší možnost nezbytné interakce s Renaultem.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • zipp

    zipp

    89.103.184.XXX
    Napadla mě taková úvaha: Předpokládám, že všichni tři výrobci motorů při plným výkonu využií maximální možný průtok paliva daný pravidly a jestliže má Mercedes nejvyšší výkon, jeho motor je tím pádem nejefektivnější. Z toho mi vyplývá, že v režimu šetření, při stejné spotřebě jako ostatní motory, bude podávat vyšší výkon a auta by tak měla jet rychleji. Ovšem nesmíme zapomínat na efektivitu aerodynamiky...

    + 8 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Knoxx

    217.168.213.XXX
    Reanult No jo no, co také od Francouzů čekat, jejich motory jsou mizerné i v normálních autech..

    + 7 / − 17

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT MIAMI: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

Verstappen si v tréninku pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama