DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 17 lidí)
04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
erdedy
20:04 05.03.2014 178.41.82.XXX
Aky? Ved Caterham a STR najazdili docela slusne, takze sa radsej pytaj, kde je problem medzi Renaultom a RedBullom.
Cena? To su len plky chudoby , vsetko nove nieco stoji... Renault predsa nemoze za to, ze Medvedi ci Ferrari maju vypredaj vyradenych dielov.
To ked sa konecne tie medzigalakticke technologie v tom pohone konecne zacnu spolu "rozpravat spolocnym jazykom tak ako treba", potom sa bude svet cudovat...!!!
Ale ine som chcel - myslim (a urcite uznas), ze uz "neni nutno pokracovat".
P.S.: blamaz to je, to mas pravdu, ale este väcsiu ako v skutocnosti z nej robia "hlasne truby" z Milton... Proste ked place"velky", je to aj dalej pocut...
Cena? To su len plky chudoby , vsetko nove nieco stoji... Renault predsa nemoze za to, ze Medvedi ci Ferrari maju vypredaj vyradenych dielov.
To ked sa konecne tie medzigalakticke technologie v tom pohone konecne zacnu spolu "rozpravat spolocnym jazykom tak ako treba", potom sa bude svet cudovat...!!!
Ale ine som chcel - myslim (a urcite uznas), ze uz "neni nutno pokracovat".
P.S.: blamaz to je, to mas pravdu, ale este väcsiu ako v skutocnosti z nej robia "hlasne truby" z Milton... Proste ked place"velky", je to aj dalej pocut...
anonym
18:56 05.03.2014 178.40.255.XXX
asi pobehuje
ale renault to jednoducho odflakol, oni su vyrobcom motora oni musia vediet postavit dobry motor
a ci im pri vyvoji pomaha RB,lotus, alebo niekto externy mimo f1 je jedno, renault je ten co je zodpovedny za ten motor
to je proste taka blamaz ako uz davno nebola, renault je najdrahsi motor, ziadnemu timu nedal nijaku zlavu a dodaju im taky srot?
ale renault to jednoducho odflakol, oni su vyrobcom motora oni musia vediet postavit dobry motor
a ci im pri vyvoji pomaha RB,lotus, alebo niekto externy mimo f1 je jedno, renault je ten co je zodpovedny za ten motor
to je proste taka blamaz ako uz davno nebola, renault je najdrahsi motor, ziadnemu timu nedal nijaku zlavu a dodaju im taky srot?
uzivatel001447
17:55 05.03.2014 188.123.100.XXX
neznasam ked ludia len tak od brucha vypustaju vymyslene cisla a este za to daju %.
erdedy
14:25 05.03.2014 195.80.165.XXX
nechapeme sa,
ja tvrdim, ze Helmut trepe dve na tri a je tazky demagog - RedBull je v tom probleme/-och jednoducho zainteresovany stejne ako Renault!!! (netvrdim, ze 50:50!)
Za vyrobu ako taku je samozrejme zodpovedny Renault, ale tu sa nebavime (zatial) o nekvalite "dielenskeho spracovania" apod.
Tu vobec nejde o nekvalitu komponentov ci mechaniky (o toto sa nejak zvlast nebojim - vsetci prakticky dokazuju, ze problemy su ani nie mechanicke ale skor SW, zladenie vsetkeho dokopy a prehrievanie, co moze uzko suvisiet tymto vsetkym), ALE hlavne o nedostatocne testovanie/ladenie na stolici/simulatore a boh vie co este dalsie jake procesy apod. ---> co vyvolava otazku - "ako je toto mozne???", najmä ked sa tu bavime o prakticky "tovarenskom teame"?
ja tvrdim, ze Helmut trepe dve na tri a je tazky demagog - RedBull je v tom probleme/-och jednoducho zainteresovany stejne ako Renault!!! (netvrdim, ze 50:50!)
Za vyrobu ako taku je samozrejme zodpovedny Renault, ale tu sa nebavime (zatial) o nekvalite "dielenskeho spracovania" apod.
Tu vobec nejde o nekvalitu komponentov ci mechaniky (o toto sa nejak zvlast nebojim - vsetci prakticky dokazuju, ze problemy su ani nie mechanicke ale skor SW, zladenie vsetkeho dokopy a prehrievanie, co moze uzko suvisiet tymto vsetkym), ALE hlavne o nedostatocne testovanie/ladenie na stolici/simulatore a boh vie co este dalsie jake procesy apod. ---> co vyvolava otazku - "ako je toto mozne???", najmä ked sa tu bavime o prakticky "tovarenskom teame"?
anonym
13:13 05.03.2014 178.40.218.XXX
o tej aliancii medzi nissanom a renaultom viem
ale stale trvam na tom ze renault dostava za motory prachy a tak musi dodat to k comu sa zaviazal
RB konstrukciu pohonu ovplyvnovat mohol ale vyrobcom a teda zodpovednym za ten pohon je renault
a kvalita toho pohonu je zatial velmi slaba
ale stale trvam na tom ze renault dostava za motory prachy a tak musi dodat to k comu sa zaviazal
RB konstrukciu pohonu ovplyvnovat mohol ale vyrobcom a teda zodpovednym za ten pohon je renault
a kvalita toho pohonu je zatial velmi slaba
seven
12:34 05.03.2014 93.153.124.XXX
Aniž vidím do zákulisí, domnívám se že Mercedes a Ferrari měli možná trochu výhodu toho o čem se mluví, a to možnost větší interakce se zástavbou do vozu. U Renaultu a jeho zákazníků (resp. toho nejvýznamnějšího kterému dělají vývoj na míru) evidentně selhaly procesy kontrol a komunikace, protože obě strany zřejmně neudělaly nutné maximum. Stěžovat by si mohli spíše "komerční " zákazníci, ale nikoliv RB který má určitě daleko větší možnost nezbytné interakce s Renaultem.
erdedy
12:10 05.03.2014 195.80.165.XXX
Paci/nepaci - Renault ma priamy "dosah" na Infiniti - [odkaz na stránku]
Ale to je jedno, nepopieratelne je, ze RedBull !priamo! ovplyvnoval/-nuje aj konstrukciu pohonu!!! A to akosi pan Helmut nepovedal!
Ale to je jedno, nepopieratelne je, ze RedBull !priamo! ovplyvnoval/-nuje aj konstrukciu pohonu!!! A to akosi pan Helmut nepovedal!
anonym
10:11 05.03.2014 178.40.218.XXX
renault tie motory predava za prachy a teraz je uplne jedno ci mu za to plati RB alebo infinity
a ked nieco predava musi to dodavat v pozadovanej kvalite a je za tu kvalitu zodpovedny
nemozes to porovnavat so situaciou ked niektory vyrobca dodava timu motor zadarmo a este k tomu mu aj dava tucny mesec penazi na vyvoj
infinity nieje renault
a ked nieco predava musi to dodavat v pozadovanej kvalite a je za tu kvalitu zodpovedny
nemozes to porovnavat so situaciou ked niektory vyrobca dodava timu motor zadarmo a este k tomu mu aj dava tucny mesec penazi na vyvoj
infinity nieje renault
Poslední závod 9.6.2024
GP Kanady70 kol (305,270 km)
Gilles Villeneuve Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 23.06.2024
GP Špan?lska 66 kol (307.236 km)
Circuit de Catalunyadní | hod | min | sek