DISKUZE K ČLÁNKU Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko ukazuje prstem na Renault jako na hlavní zdroj letošních potíží svého týmu, který v předsezónních testech častěji stál, než jezdil, a za soupeři viditelně zaostával.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Marko obviňuje Renault: Trápí nás prodleva turba a přehřívání, Francouzi nám nedodali data

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 95, poslední 11.03.2014 15:35 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Ferda (Hlasovalo 24 lidí) 04.03.2014 15:36
Někdo tady lže. Já byl v přesvědčení, že Renault… »
» Adi (Hlasovalo 17 lidí) 04.03.2014 15:07
Tuningové společnosti by takový motor ani… »
» uzivatel000635 (Hlasovalo 17 lidí) 04.03.2014 15:22
Jasně Velkohubý heLmut bude svádět vinu na druhé… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Kapor

194.160.178.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

109.81.245.XXX
Snad si nemyslíš, že Renault čekal roky s testováním ICE na to, až mu Red Bull dodá letošní převodovku?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.237.224.XXX
jistě, dají, ale testy bez převodovky se pode mne odehráli jen v Markově hlavě

+ 0 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

78.157.160.XXX
a proč by to jako nemělo jít? převodovku máš za klikovkou, tu k chodu motoru nepotřebuješ

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

85.237.224.XXX
Mohl by mi někdo vysvětlit jak se může motor testovat na dynamometru bez převodovky? S mým selským rozumem je to nesmysl...podle mne se to bez převodovky snad ani nedá...

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.82.XXX
Aky? Ved Caterham a STR najazdili docela slusne, takze sa radsej pytaj, kde je problem medzi Renaultom a RedBullom.

Cena? To su len plky chudoby 03, vsetko nove nieco stoji... Renault predsa nemoze za to, ze Medvedi ci Ferrari maju vypredaj vyradenych dielov.
To ked sa konecne tie medzigalakticke technologie v tom pohone konecne zacnu spolu "rozpravat spolocnym jazykom tak ako treba", potom sa bude svet cudovat...!!! 12

Ale ine som chcel - myslim (a urcite uznas), ze uz "neni nutno pokracovat".03

P.S.: blamaz to je, to mas pravdu, ale este väcsiu ako v skutocnosti z nej robia "hlasne truby" z Milton... Proste ked place"velky", je to aj dalej pocut... 06

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.255.XXX
asi pobehuje

ale renault to jednoducho odflakol, oni su vyrobcom motora oni musia vediet postavit dobry motor
a ci im pri vyvoji pomaha RB,lotus, alebo niekto externy mimo f1 je jedno, renault je ten co je zodpovedny za ten motor

to je proste taka blamaz ako uz davno nebola, renault je najdrahsi motor, ziadnemu timu nedal nijaku zlavu a dodaju im taky srot?

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Oprava:..duchovno ... 11

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel001447

uzivatel001447

188.123.100.XXX
neznasam ked ludia len tak od brucha vypustaju vymyslene cisla a este za to daju %.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

178.41.82.XXX
Zodpovedny je, ale hadam si nemyslis, ze vo Viry nepobehuje/ju pandrlak/-ci od RedBullu (a opacne)...??? Zeby im stacilo len "pockajte do januara, posleme Vam hotovy motor UPS-kou", naco by ste sem chodili... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Harry

Harry

88.103.178.XXX
Bravo ! Tak to mne opravdu pobavilo. Hned jsem si vzpomněl na Grosjeanovo prohlášení, že nevidí žádný důvod, proč by se letos nemohl stát mistrem světa.

+ 4 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.255.XXX
aj za SW a celkove zladenie vsetkych komponentov pohonu je predsa zodpovedny renault

ale mas pravdu v tom ze je to asi hlavne o tom nedostatocnom otestovani celeho pohonu na stolici ale za toto je tiez zodpovedny renault

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
nechapeme sa,
ja tvrdim, ze Helmut trepe dve na tri a je tazky demagog - RedBull je v tom probleme/-och jednoducho zainteresovany stejne ako Renault!!! (netvrdim, ze 50:50!)

Za vyrobu ako taku je samozrejme zodpovedny Renault, ale tu sa nebavime (zatial) o nekvalite "dielenskeho spracovania" apod.

Tu vobec nejde o nekvalitu komponentov ci mechaniky (o toto sa nejak zvlast nebojim - vsetci prakticky dokazuju, ze problemy su ani nie mechanicke ale skor SW, zladenie vsetkeho dokopy a prehrievanie, co moze uzko suvisiet tymto vsetkym), ALE hlavne o nedostatocne testovanie/ladenie na stolici/simulatore a boh vie co este dalsie jake procesy apod. ---> co vyvolava otazku - "ako je toto mozne???", najmä ked sa tu bavime o prakticky "tovarenskom teame"?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.218.XXX
o tej aliancii medzi nissanom a renaultom viem
ale stale trvam na tom ze renault dostava za motory prachy a tak musi dodat to k comu sa zaviazal

RB konstrukciu pohonu ovplyvnovat mohol ale vyrobcom a teda zodpovednym za ten pohon je renault
a kvalita toho pohonu je zatial velmi slaba

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

seven

93.153.124.XXX
v prvním závodě dojde na pěsti 12 12

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

seven

93.153.124.XXX
Aniž vidím do zákulisí, domnívám se že Mercedes a Ferrari měli možná trochu výhodu toho o čem se mluví, a to možnost větší interakce se zástavbou do vozu. U Renaultu a jeho zákazníků (resp. toho nejvýznamnějšího kterému dělají vývoj na míru) evidentně selhaly procesy kontrol a komunikace, protože obě strany zřejmně neudělaly nutné maximum. Stěžovat by si mohli spíše "komerční " zákazníci, ale nikoliv RB který má určitě daleko větší možnost nezbytné interakce s Renaultem.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
erdedy

erdedy

195.80.165.XXX
Paci/nepaci - Renault ma priamy "dosah" na Infiniti - [odkaz na stránku]


Ale to je jedno, nepopieratelne je, ze RedBull !priamo! ovplyvnoval/-nuje aj konstrukciu pohonu!!! A to akosi pan Helmut nepovedal!03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Zlepšil a usmernil prúdenie v motorom... ...priestore a viedol ho na vrch malého krídla. 14

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Moje duhovno,... ...je ako vesmír, ktorý je nekonečnou studnicou vedomostí a poznatkov, ... ! 18 11
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 4 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

anonym

178.40.218.XXX
renault tie motory predava za prachy a teraz je uplne jedno ci mu za to plati RB alebo infinity

a ked nieco predava musi to dodavat v pozadovanej kvalite a je za tu kvalitu zodpovedny

nemozes to porovnavat so situaciou ked niektory vyrobca dodava timu motor zadarmo a este k tomu mu aj dava tucny mesec penazi na vyvoj

infinity nieje renault

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Kanady: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

GP KANADY: Kvalifikace skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

Alex Albon si nárazem do Zdi šampionů zkomplikoval situaci (ilustrační foto)

GP KANADY: V třetím tréninku Mercedesy jako kdysi, triumf jim "pokazil" Verstappen

Fernando Alonso v závodě v Austrálii

Ve druhém tréninku byl nejrychlejší Alonso. Verstappen v problémech

Guanyu Zhou se postaral o přerušení tréninku (ilustrační foto)

GP KANADY: Montreal se potýkal se špatným počasím, trénink spadl do klína Norrisovi s oběma Ferrari v zádech

Vizualizace vozu F1 dle nových pravidel pro rok 2026

Jak budou vypadat formule v roce 2026? FIA zveřejnila nová pravidla + VIDEO

Charles Leclerc ve Velké ceně Monaka, kterou s vozem Ferrari ovládl

"McLaren a Red Bull mě nezajímají," tvrdí šéf Ferrari. Porazí soupeře také v Kanadě?

Vzájemná kolize v Monaku urychlila dění v týmu Alpine

Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy

Uvolní Daniel Ricciardo příští rok své místo některému z mladších pilotů?

"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama