Minardi je znovu ve složité situaci. Jedná se o tým s nejmenším rozpočtem a dosud nemá definitivně potvrzen kontrakt na dodávku motorů Cosworth pro příští rok. Práce na novém monopost mají tak pochopitelně zpoždění, neboť bez konkrétního agregátu nelze projekční přípravu úspěšně dokončit.
Upravit stávající aerodynamiku vozu bez celkové změny koncepce monopostu je jediná cesta, kterou se může tým Minardi dát, aby byl jeho monopost v souladu s novými předpisy pro rok 2005.
Možností by ale podle šéfa týmu Stoddarta bylo, aby ostatní týmy a FIA souhlasili s tím, aby směl nasadit v prvních závodech letošní vůz i s letošní aerodynamikou.
Včera testoval v Misanu Izraelec Chanock Nissany obě verze aerodynamiky na letošním voze PS04. „Je tam veliká ztráta přítlaku,“ konstatoval jezdec rozdíl mezi oběma verzemi. „Domnívám se, že bude takový vůz velmi obtížné řídit.“
Foto: Minardi F1 Team
Minardi apeluje na FIA a ostatní týmy
Paul Stoddart opět žádá o souhlas s nasazením letošního vozu v prvních závodech sezony 2005.
Další zprávy
-
MS v hokeji 2024: Češi zahájili vítěznou šňůru. Zápas proti Norsku otočili a zcela ovládli
-
Kolika let se dožívají lidé v EU? Česko je na tom o dost lépe než Slovensko
-
Princ Harry v Británii: Celou dobu tam je sám!
-
Vévodkyně Kate a princ William si podle důvěrnice procházejí peklem!
-
MS v ledním hokeji 2024: Policie zaznamenala stovky případů falešných vstupenek
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí