Todt popírá, že by tým v neděli použil pneumatiky, které neodpovídají platným předpisům. Předmětem pochybností je možnost, že byla použita tvrdší směs pouze na přední gumy. Díky tomu mohla být pak pneumatika zúžena, aby se využilo lepších aerodynamických vlastností vystouplých zadních kol, které jsou u Bridgestone výrazně lepší, než u mohutnějších pneumatik Michelin.
„To je ale nechutné, divím se, kdo může vymýšlet takové nesmysly a divím se, že se o tom vůbec uvažuje. Tohle jsou směšné teorie. Každý přece ví, že v Monaku nejsou podmínky první a poslední den stejné a že se s přibývajícím pogumováním tratě mění, to byl ten pravý důvod nedělního výkonu,“ prohlásil šéf týmu Todt.
Todt je spekulacemi znechucen
Šéf týmu Ferrari Jean Todt je otráven diskusí kolem jejich pneumatik v Monaku a tvrdí, že za nedělní proměnu mohou výhradně podmínky na dráze.
Další zprávy
-
Česko bude mít nového ministra. Pavel ho jmenuje ve čtvrtek
-
Ještě starší Jiřina Bohdalová? Překvapivá slova o novém filmu!
-
Počasí na 14 dní: Jak bude ve zbytku května?
-
Neuvěřitelné se stalo skutečností! Jaromír Soukup prodal TV Barrandov
-
Policie řeší podvodníky u hokejových arén: Lidé se na svá místa nedostali!
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů