Při přechodu z turbomotorů na atmosférické agregáty koncem 80. let 20. století občas zazářily vozy stáje Arrows, jež i nadále využívaly turbomotorů ve startovním poli plném atmosférických motorů Ford Cosworth.
Podobnou šanci bude mít možná i Minardi, tedy za předpokladu, že budou platit omezení motorů V10, která zatím navrhla Mezinárodní automobilová federace.
„Současný návrh musí FIA změnit. Pokud by zůstal beze změny, výhodu by měly desetiválce,“ varuje šéf Mercedesu Norbert Haug a dodává, že proti ostatním soukromým týmům by mělo Minardi výrazně větší šanci.
Zatím navržené omezení spočívá ve snížení maximálních otáček a množství vzduchu přiváděného do spalovacího prostoru.
Foto: Minardi F1 Team
Bude Minardi nejsilnějším soukromým týmem?
V příštím roce možná italský tým překvapí konkurenci výrazným posunem vpřed.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball