Při přechodu z turbomotorů na atmosférické agregáty koncem 80. let 20. století občas zazářily vozy stáje Arrows, jež i nadále využívaly turbomotorů ve startovním poli plném atmosférických motorů Ford Cosworth.
Podobnou šanci bude mít možná i Minardi, tedy za předpokladu, že budou platit omezení motorů V10, která zatím navrhla Mezinárodní automobilová federace.
„Současný návrh musí FIA změnit. Pokud by zůstal beze změny, výhodu by měly desetiválce,“ varuje šéf Mercedesu Norbert Haug a dodává, že proti ostatním soukromým týmům by mělo Minardi výrazně větší šanci.
Zatím navržené omezení spočívá ve snížení maximálních otáček a množství vzduchu přiváděného do spalovacího prostoru.
Foto: Minardi F1 Team
Bude Minardi nejsilnějším soukromým týmem?
V příštím roce možná italský tým překvapí konkurenci výrazným posunem vpřed.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Petra Svoboda pohřbí zesnulého manžela (†39): Poslední rozloučení bude v úterý!
-
Petra Svoboda pohřbí zesnulého manžela (†39): Poslední rozloučení bude v úterý!
-
Dara Rolins je pořád ve varu: Nechutná smršť kritiky po estetickém zákroku!
-
Atentát na Fica: Premiér musel znovu na sál! Kaliňák promluvil o dalším vývoji
-
Jak na samosběr jahod? Sezóna začíná, cenných rad je hned několik!
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu