Při přechodu z turbomotorů na atmosférické agregáty koncem 80. let 20. století občas zazářily vozy stáje Arrows, jež i nadále využívaly turbomotorů ve startovním poli plném atmosférických motorů Ford Cosworth.
Podobnou šanci bude mít možná i Minardi, tedy za předpokladu, že budou platit omezení motorů V10, která zatím navrhla Mezinárodní automobilová federace.
„Současný návrh musí FIA změnit. Pokud by zůstal beze změny, výhodu by měly desetiválce,“ varuje šéf Mercedesu Norbert Haug a dodává, že proti ostatním soukromým týmům by mělo Minardi výrazně větší šanci.
Zatím navržené omezení spočívá ve snížení maximálních otáček a množství vzduchu přiváděného do spalovacího prostoru.
Foto: Minardi F1 Team
Bude Minardi nejsilnějším soukromým týmem?
V příštím roce možná italský tým překvapí konkurenci výrazným posunem vpřed.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Už mě to nebaví! Jiří Krampol prozradil, co ho štve na lidech
-
Loučení Veroniky Žilkové? Stres kvůli velké změně v životě herečky!
-
Počasí: Česko skrápí déšť! Vodní toky stoupají, výstraha platí do půlnoci
-
Agáta Hanychová se uzavřela před světem! Co jí lidé provedli?
-
Sebevrah ve Zlíně? Policie vyšetřuje tragický pád v obchodním centru
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?