Koncerny určitě s motory V8

B.A.R | foto: Lucky Strike B.A.R Honda

Na páteční schůzce v Turecku se na tom písemně dohodli představitelé automobilek produkujících motory F1.

Od příští sezony nastává přechod k osmiválcovým motorům s objemem 2400 ccm. Předpisy však připouští nasadit desetiválce, které budou upraveny tak, aby nebylo jejich používání výhodnějším, než nasazení nových osmiválců.

Přesto budou okruhy, na kterých by bylo výhodnější nasadit motory V10 díky jejich většímu kroutícímu momentu. Automobilky se proto dohodly, že žádná tuto možnost nevyužije.

Zatím potvrdila nasazení desetiválce jediná soukromá stáj, kterou je italské Minardi s motory Cosworth. Ostatní soukromé týmy plánují startovat s motory V8.


Foto: BAR Honda

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy