Od příští sezony nastává přechod k osmiválcovým motorům s objemem 2400 ccm. Předpisy však připouští nasadit desetiválce, které budou upraveny tak, aby nebylo jejich používání výhodnějším, než nasazení nových osmiválců.
Přesto budou okruhy, na kterých by bylo výhodnější nasadit motory V10 díky jejich většímu kroutícímu momentu. Automobilky se proto dohodly, že žádná tuto možnost nevyužije.
Zatím potvrdila nasazení desetiválce jediná soukromá stáj, kterou je italské Minardi s motory Cosworth. Ostatní soukromé týmy plánují startovat s motory V8.
Foto: BAR Honda
Koncerny určitě s motory V8
Na páteční schůzce v Turecku se na tom písemně dohodli představitelé automobilek produkujících motory F1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Šlo zabránit tragické srážce v Pardubicích? Nové informace z vyšetřování
-
Těhotná Gabriela Lašková se vrátila v čase: Výročí svatby jí neuniklo!
-
Karel Gott (†80) se posmrtně dočkal další ceny: Audiokniha zabodovala!
-
Jaromír Soukup stále nerozdýchal "zradu" od Agáty? Skrytý útok na Dopitu!
-
Martin Prágr ze StarDance: Svatební fotka se záhadnou brunetkou zmátla fanoušky
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?
-
FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček
-
Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf