Podle svého šéfa Mattii Binotta mohou být konkurenceschopní i se svým současným konceptem, který chtějí vylepšit, než přijdou s většími úpravami vozu SF90 a jeho aerodynamiky. A ty do měsíce určitě nestihnout.
"Paul Ricard je velmi podobný Barceloně. Podle mě nejde o trať, kde budeme moc silní. Stále je však čas na to, abychom se do té doby zlepšili," věří šéf Ferrari, jenž současně zastává také roli technického ředitele.
"Vylepšit celé auto a koncept může bezpochyby nějakou dobu trvat. Definovat nový aerodynamický koncept může zabrat několik týdnů," upozorňuje Binotto, jenž je z formy svého Ferrari zklamaný. I když dosáhlo zisků na straně pohonné jednotky, zejména v oblasti maximálního výkonu v kvalifikaci, tak v oblasti aerodynamiky a generovaného přítlaku citelně ztrácí.
Tento deficit dokáže díky důrazu na efektivitu na rovinkách dohánět jen částečně, Mercedesu se ale maximální přítlak v zatáčkách i v celkových časech na kolo vyplácí mnohem více, protože dokáže dostávat nové pneumatiky snadněji do provozního rámce.
Podle Binotta však ani se současným konceptem není vše ztraceno: "Zatím podle mě potřebujeme zoptimalizovat balík, který máme. Myslím, že k tomu je stále dost prostoru."
"Když se podíváte na pět prvních závodů sezóny, tak jsme v některých byli rovněž velmi silní. Myslím, že přijdou závody, v nichž stále můžeme být velmi silní se současným balíkem, když jej budeme dále vyvíjet. Budeme tedy bojovat den za dnem, závod za závodem, a uvidíme," dodává šéf Scuderie, která v šampionátu po šesti podnicích na Mercedes ztrácí už 118 bodů.