Norris se s Carlosem Sainzem kvalifikovali až na 14. a 15. místě. Před odjezdem do Číny sice McLaren očekával, že pro ně půjde po Austrálii a Bahrajnu o slabší trať, a v postup do Q3 nedoufal, jenže výsledek druhého tréninku je namlsal, a tak pro ně byla sobota zklamáním.
Po zmíněném incidentu v 1. kole závodu Norris nakonec odstoupil a Sainz dojel na 14. místě, což byl podle jeho týmového kolegy skvělý výsledek, který poukazuje na to, že měli rychlost dojet na bodech.
"Když se podívám na rychlost Carlose, který neutrpěl tak velké poškození, tak to vypadalo velmi dobře - lépe než Renaulty, v podstatě lépe než kdokoliv kromě špičkových třech týmů," řekl pro Autosport Norris, jenž zamířil do garáže 6 kol před koncem velké ceny.
"Měli jsme velký potenciál, což ještě zhoršuje to, že jsme dosáhli takového výsledku. Musíme se ale zaměřit na Baku. V pátek jsme byli celkem ve formě. Jen jsme nedokázali udělat v sobotu pokrok," pokračuje 19letý britský pilot.
"Ne kvůli tomu, že bychom se jako tým nezlepšovali - podle mě jsme dosáhli pokroků, ale náš balík jako celek nás příliš limitoval. Kvůli tomu jsme se nemohli posunout dopředu o tolik, o kolik bychom rádi. Tým odvedl skvělou práci, pokud jde o získání maxima z auta, které máme," vysvětluje Norris.
"Jen jsme v kvalifikaci neměli rychlost. Ale pokud jde o závodní tempo, tak nikdy nevíte, jestli budete úžasní či příšerní. Ale to vypadalo dobře. To je něco, co si před dalšími závody musíme zapamatovat: že naše závodní rychlost je o něco lepší než ta kvalifikační," vyzdvihuje jezdec McLarenu.
Jeho týmový kolega Sainz uznává, že "jsme vzhledem k té rychlosti, kterou jsme měli, mohli zabojovat o body." Jenže opět měl smůlu poté, co v Austrálii a v Bahrajnu musel kvůli mechanickým problémům odstoupit.
"Šlo o třetí závod po sobě, kdy se přihodilo něco, co jsem nemohl ovlivnit. V autě i v týmu se cítím dobře. Myslím, že děláme věci správně, jen to byla další skvrna, kdy se zdá, že vše hraje proti vám. Ale když jste spokojeni s autem i s týmem, tak to přijde," věří Španěl.