Mladý Holanďan několikrát uvedl, že mají nejlepší šasi v poli, na špičku však nestíhají kvůli slabší pohonné jednotce. S tím ale u Renaultu nejsou spokojeni.
"Pro Maxe je vše o tom být nejrychlejším, protože je mladý a spěchá. Chce vyhrávat, jelikož si uvědomuje svůj potenciál a je zklamaný tím, že mu ho auto neumožňuje naplňovat. Ale obviňuje pouze náš motor," poukazuje Bell.
"Neděláme žádné úpravy pro naše tovární auta, jsou stejné jako ty, které dáváme našim zákazníkům. Vozy Red Bullu může ovlivňovat jejich instalace, nebo možná mají jen smůlu," vysvětluje 60letý technický ředitel Renaultu, jenž v roce 1982 začínal ve Formuli 1 u McLarenu.
Mezi Renaultem a Red Bullem panují již delší dobu napjaté vztahy, jejich křehké partnerství po letošní sezóně skončí - rakouský tým totiž příští rok přechází na pohonné jednotky Hondy, která investuje spoustu peněz do vývoj a dosahuje znatelných pokroků.