Dnes v Maďarsku testuje pro Haas, ale včera s Ferrari zajel traťový rekord okruhu. K dispozici měl ovšem lepší pneumatiky než závodníci o víkendu - na hyper-měkké směsi zvládl kolo za 1:15,648, zatímco Sebastian Vettel to v sobotu stihl nejrychleji za 1:16,170 na ultra-měkké.
Giovinazzi si všímá znatelného zlepšení po stránce šasi i pohonné jednotky: "Velký pokrok. Naposledy jsem s ním testoval v květnu a teď je červenec. Velký krok vpřed. Je to fakt příjemné pozorovat vylepšování auta."
"Ukazuje to, že tým a piloti odvádějí pro zrychlování vozu fantastickou práci. Zkoušel jsem ho během testu nováčků v Barceloně a musím uznat, že se dramaticky zlepšil. Tým podle mě odvádí skvělou práci. Zlepšil se zkrátka celkově, všude. S autem jsem byl opravdu spokojený," chválí 24letý Ital.
I když si brousí zuby na závodní sedačku pro příští sezónu, tak není nějak zvlášť nervózní: "Cílem bylo podat dobrý výkon a pokusit se potvrdit, že jste připraveni splnit úkol. Ale necítím se být pod tlakem. Šlo o pozitivní test a já jsem spokojený," dodává Giovinazzi.