Šéfinženýr týmu Renault Pat Symonds přiznal, že stáj dosud netuší, proč jezdci při rozjezdu do zahřívacího kola motor po zařazení a přidání plynu zhasnul.
„Je to skutečně velmi divné, nevíme čím to bylo způsobeno, ale myslím si, že je to náš vůbec první problém od zavedení kontroly trakce.“
Symonds dále řekl, že traťoví komisaři mohli odtlačit Giancarlovo auto i přes zaseknutý první rychlostní stupeň a nemusel nouzově povolávat zástupce FIA Charlie Whiting mechaniky Renaultu, což je navíc zakázáno.
„Na vnější straně v přední části kokpitu je tlačítko, které odblokuje převodovku, tak bylo možné vůz odtlačit. Giancarlo to tak chtěl udělat, ale komisaři nevěděli co dělat.“
Foto: Renault F1 Team
Traťoví komisaři nebyli informováni
Jinak by totiž odstranění nepojízdného Renaultu ze startovního roštu při GP Evropy netrvalo tak dlouho.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Rodina Elvise Presleyho řeší vážný problém! Může přijít o legendární památku!
-
Rodina Elvise Presleyho řeší vážný problém! Může přijít o legendární památku!
-
Proč zemřel Matthew Perry (†54)? Nové informace!
-
StarDance 2024: Lucie Vondráčková řekla, na co se těší! Hvězdy poprvé promluvily
-
Vlastimil Harapes (†77): Dojemná zmínka v parte! Končí jedna epocha
-
Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari
-
McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO
-
"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'
-
PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají