Šéfinženýr týmu Renault Pat Symonds přiznal, že stáj dosud netuší, proč jezdci při rozjezdu do zahřívacího kola motor po zařazení a přidání plynu zhasnul.
„Je to skutečně velmi divné, nevíme čím to bylo způsobeno, ale myslím si, že je to náš vůbec první problém od zavedení kontroly trakce.“
Symonds dále řekl, že traťoví komisaři mohli odtlačit Giancarlovo auto i přes zaseknutý první rychlostní stupeň a nemusel nouzově povolávat zástupce FIA Charlie Whiting mechaniky Renaultu, což je navíc zakázáno.
„Na vnější straně v přední části kokpitu je tlačítko, které odblokuje převodovku, tak bylo možné vůz odtlačit. Giancarlo to tak chtěl udělat, ale komisaři nevěděli co dělat.“
Foto: Renault F1 Team
Traťoví komisaři nebyli informováni
Jinak by totiž odstranění nepojízdného Renaultu ze startovního roštu při GP Evropy netrvalo tak dlouho.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball