V současné době se navíc diskutuje o partnerské dohodě mezi japonskou automobilkou a Stříbrnými šípy, díky které by Honda mohla urychlit a zlepšit svůj vývoj. Proti tomuto spojenectví je ale například Force India jakožto zákaznický tým Daimleru.
Pokud by ale hypoteticky nastal scénář “A”, tedy případný přechod na pohonné jednotky Mercedes, nevýkonný ředitel stáje a bývalý pilot Niki Lauda by byl proti: ”Vetoval bych to, Dva roky zpět, jsem chtěl, abychom dodávali Red Bullu, dneska bych to neudělal. Musíme se spíše soustředit na náš duel s Ferrari, než abychom pomáhali dalším týmům,” řekl Lauda pro Auto Motor und Sport.
Samotný šéf stáje tuto možnost zavrhuje: “Pro Formuli 1 je důležité, aby tu Honda zůstala. Pevně věřím, že své problémy zvládnou,” okomentoval situaci Wolff.
Sportovní regulace FIA navíc říkají, že týmy musely oznámit změny dodavatelů motorů pro příští sezónu do 15. května. Tak učinil pouze Sauber, který z rok staré specifikace pohonné jednotky Ferrari přestoupí na Hondu, a stane se tak velmi pravděpodobně druhou stájí, která bude japonské stroje využívat.