Brit ve službách Maranella vysvětlil důvody, pro které vsadilo Ferrari na novou převodovku místo osvědčené verze z loňského vozu.
„Hned od začátku bylo jasné, že klíčem k rychlosti bude díky novým pravidlům tvarování prostředního dílu zadního difuzoru,“ řekl Brawn pro Gazzetta dello Sport.
Vývojáři Ferrari nechtěli hledat kompromisní řešení a raději připravili novou převodovku, která je zkonstruována tak, aby neomezovala tvarování zmíněné části difuzoru.
„Nemá cenu diskutovat o tom, zda je koncepce vhodná. Jsem přesvědčen o tom, že brzy bude pokrok vidět,“ dodal Ross Brawn.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari ušilo převodovku předpisům na míru
Technický ředitel Ross Brawn očekává, že jejich nová převodovka bude silnou zbraní F2005.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Den matek se v Česku slaví už 101 let! Kde se ale vzal?
-
Den matek se v Česku slaví už 101 let! Kde se ale vzal?
-
Gérard Depardieu v Praze: Ve Francii čelí obviněním, u nás přichází na jiné myšlenky!
-
Gérard Depardieu v Praze: Ve Francii čelí obviněním, u nás přichází na jiné myšlenky!
-
Andrej Babiš: PRVNÍ SLOVA o údajné nové známosti!
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body