Brit ve službách Maranella vysvětlil důvody, pro které vsadilo Ferrari na novou převodovku místo osvědčené verze z loňského vozu.
„Hned od začátku bylo jasné, že klíčem k rychlosti bude díky novým pravidlům tvarování prostředního dílu zadního difuzoru,“ řekl Brawn pro Gazzetta dello Sport.
Vývojáři Ferrari nechtěli hledat kompromisní řešení a raději připravili novou převodovku, která je zkonstruována tak, aby neomezovala tvarování zmíněné části difuzoru.
„Nemá cenu diskutovat o tom, zda je koncepce vhodná. Jsem přesvědčen o tom, že brzy bude pokrok vidět,“ dodal Ross Brawn.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari ušilo převodovku předpisům na míru
Technický ředitel Ross Brawn očekává, že jejich nová převodovka bude silnou zbraní F2005.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball