Brit ve službách Maranella vysvětlil důvody, pro které vsadilo Ferrari na novou převodovku místo osvědčené verze z loňského vozu.
„Hned od začátku bylo jasné, že klíčem k rychlosti bude díky novým pravidlům tvarování prostředního dílu zadního difuzoru,“ řekl Brawn pro Gazzetta dello Sport.
Vývojáři Ferrari nechtěli hledat kompromisní řešení a raději připravili novou převodovku, která je zkonstruována tak, aby neomezovala tvarování zmíněné části difuzoru.
„Nemá cenu diskutovat o tom, zda je koncepce vhodná. Jsem přesvědčen o tom, že brzy bude pokrok vidět,“ dodal Ross Brawn.
Foto: Scuderia Ferrari
Ferrari ušilo převodovku předpisům na míru
Technický ředitel Ross Brawn očekává, že jejich nová převodovka bude silnou zbraní F2005.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Přehlížená i milovaná. Filmová ikona Penélope Cruz slaví 50. narozeniny!
-
Karel III. zpřístupní veřejnosti zámek Balmoral. Ceny vstupenek jsou astronomické!
-
Ve filmu Pretty Woman mělo být původně vše jinak!
-
Meghan si v královském paláci vysloužila nelichotivou přezdívku!
-
Zásadní změna v životě Meghan: Lituje odchodu do USA!
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg
-
Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris
-
Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo