Otvorne priznávali problém so šasi 007. Ešte pred prvým pretekom sa však niesli informácie priamo od stajne o možnom prvom útoku na výťazné priečky. Ako sa ukázalo, Jenson Button a Takuma Sato nemali šancu ani bodovať, preto zamierili do boxov pred koncom, aby si mohli aspoň na ďalšiu GP Malaizie nasadiť nové motory.
Príčinou zlej jazdy oboch pilotov bol problém s aerodynamikou a slabou priľnavosťou pneumatík. "Jenson síce dokázal držať krok s konkurenciou, ale pre predbiehacie manévre nemal dostatočný prítlak. Mrzí nás, že sme nevedeli využiť jeden zo slabších dní Ferrari." vraví šéf týmu Nick Fry.
V Austrálii sa mali monoposty BAR Honda predstaviť s novým predným krídlom, ktoré malo zabezpečiť lepšiu prilnavosť. "V Melbourne sme mali nové krídlo, ktoré bolo iné, než sme ukázali pri predstavení auta. Vyskúšali sme cez víkend obidve verzie, ale aj tak nám to nepomohlo." dodáva technický riaditeľ Geoffrey Willis. "Momentálne máme tri verzie predného krídla, a na GP Malaizie budeme mať ešte jedno. Vyladenie auta je veľmi dôležité nie len pre dobrý prítlak, ale aj pre celkovú stabilitu a charakteristiku auta. Musíme tráviť viacej času na trati, aby sme vedeli identifikovať problémy."
Foto: Lucky Strike B.A.R Honda
BAR priznal, kde má problém
Predstavitelia týmu BAR Honda prezradili, čo bolo príčinou ich neúspechu na GP Austrálie.
Doporučit článek
Další zprávy
-
MS v hokeji 2024: Česko - Švýcarsko 1:2. První prohra národního týmu přišla na nájezdy
-
MS v ledním hokeji: ČT hlásí problém! Populární expert měl vážnou nehodu
-
Petra Svoboda: PRVNÍ SLOVA po tragické smrti manžela (†39)
-
Petra Svoboda: PRVNÍ SLOVA po tragické smrti manžela (†39)
-
Pád ultralightu na Jihlavsku: Pilot nepřežil, nikdo další na palubě nebyl
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů