Jordan teprve nyní dostal zásilku prvních motorů a na rozdíl od továrních týmů má na úpravu šasi a osazení nového hnacího agregátu minimum času. Stáj bude v letošní sezoně startovat poprvé se zákaznickými motory japonské Toyoty, jejichž konstruktérem je ceněný Luca Marmorini.
„Předpokládám, že budou mít obě strany problémy,“ očekává Marmorini, neboť rozhodnutí dodávat zákaznické motory bylo vedením učiněno na poslední chvíli. „Pokud v Austrálii vše dobře dopadne, bude to cenný výsledek spolupráce Toyoty a Jordanu.“
Ital však upozorňuje, že nový Jordan nebude rychlý jen díky motoru, ale bude potřeba mnoho testů k tomu, aby tým dostal z nového agregátu maximum.
Nový technický ředitel Jordanu Mark Smith je také opatrný a v prvních závodech překvapivé výsledky nečeká. „EJ15 je v podstatě EJ14 upravený podle nových předpisů.“
Nová posila stáje však očekává, že pokud půjde vše podle předpokladů, k výraznějšímu posunu vpřed by mělo dojít v polovině sezony.
Jordan dosud neoznámil ani datum slavnostního představení vozu, ani jezdeckou sestavu a ani hlavního sponzora…
Foto: Jordan Grand Prix
Jordan obdržel první motory Toyota
Tým ze Silverstone čeká tvrdá práce. Za 5 – 7 týdnů má být představen nový monopost.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vražda v Plzni: Soud poslal obviněného do vazby
-
Vrátí se Jaromír Soukup do ringu? Nejpovolanější osoba promluvila!
-
Tereza Kerndlová dostala po nehodě límec: Policie prozradila podrobnosti!
-
České MS v ledním hokeji začíná: PROGRAM národního týmu! Poprvé hraje dnes večer
-
Veronika Žilková o životním restartu: Začalo to před dvěma lety!
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body