Jordan teprve nyní dostal zásilku prvních motorů a na rozdíl od továrních týmů má na úpravu šasi a osazení nového hnacího agregátu minimum času. Stáj bude v letošní sezoně startovat poprvé se zákaznickými motory japonské Toyoty, jejichž konstruktérem je ceněný Luca Marmorini.
„Předpokládám, že budou mít obě strany problémy,“ očekává Marmorini, neboť rozhodnutí dodávat zákaznické motory bylo vedením učiněno na poslední chvíli. „Pokud v Austrálii vše dobře dopadne, bude to cenný výsledek spolupráce Toyoty a Jordanu.“
Ital však upozorňuje, že nový Jordan nebude rychlý jen díky motoru, ale bude potřeba mnoho testů k tomu, aby tým dostal z nového agregátu maximum.
Nový technický ředitel Jordanu Mark Smith je také opatrný a v prvních závodech překvapivé výsledky nečeká. „EJ15 je v podstatě EJ14 upravený podle nových předpisů.“
Nová posila stáje však očekává, že pokud půjde vše podle předpokladů, k výraznějšímu posunu vpřed by mělo dojít v polovině sezony.
Jordan dosud neoznámil ani datum slavnostního představení vozu, ani jezdeckou sestavu a ani hlavního sponzora…
Foto: Jordan Grand Prix
Jordan obdržel první motory Toyota
Tým ze Silverstone čeká tvrdá práce. Za 5 – 7 týdnů má být představen nový monopost.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball