Podle přední nezávislé skupiny Sports Marketing Surveys byl v tomto směru rok 2004 pro F1 úspěšný.
Navzdory menší sledovanosti diváky, zájem sponzorů vzrostl o 17%. Do rozpočtů týmů pak přispěli proti roku 2003 částkou o 11% větší.
Velkou roli sehrává podle zpracovatele statistiky i kvalifikace, při které je každému týmu věnován stejný čas na televizní obrazovce.
Foto: Hoch Zwei
Zájem o sponzoring F1 roste
Zájem sponzorů je jedním z nejdůležitějších měřítek úspěšnosti šampionátu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball