Podle přední nezávislé skupiny Sports Marketing Surveys byl v tomto směru rok 2004 pro F1 úspěšný.
Navzdory menší sledovanosti diváky, zájem sponzorů vzrostl o 17%. Do rozpočtů týmů pak přispěli proti roku 2003 částkou o 11% větší.
Velkou roli sehrává podle zpracovatele statistiky i kvalifikace, při které je každému týmu věnován stejný čas na televizní obrazovce.
Foto: Hoch Zwei
Zájem o sponzoring F1 roste
Zájem sponzorů je jedním z nejdůležitějších měřítek úspěšnosti šampionátu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Karel Šíp a slovo bavič? Suchý prozradil, kdo na něj byl alergický!
-
ZOO Praha bude zase hledat jméno. Narodilo se mládě orangutana
-
Princezna Charlotte: Nová fotka od maminky jako dárek k dnešním narozeninám!
-
Po trati v Česku se řítil vlak bez strojvedoucího. Jízda skončila vykolejením
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg