Podle přední nezávislé skupiny Sports Marketing Surveys byl v tomto směru rok 2004 pro F1 úspěšný.
Navzdory menší sledovanosti diváky, zájem sponzorů vzrostl o 17%. Do rozpočtů týmů pak přispěli proti roku 2003 částkou o 11% větší.
Velkou roli sehrává podle zpracovatele statistiky i kvalifikace, při které je každému týmu věnován stejný čas na televizní obrazovce.
Foto: Hoch Zwei
Zájem o sponzoring F1 roste
Zájem sponzorů je jedním z nejdůležitějších měřítek úspěšnosti šampionátu.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vztah Jennifer Lopez a Bena Afflecka spějě ke konci? Údajně se chystá rozvod!
-
Král Karel III. pojede do Francie! Zúčastní se akcí na výročí vylodění spojenců
-
Paul McCartney se zapsal do historie! Je prvním britským miliardářem mezi hudebníky!
-
Rodinná válka je u konce? Britney Spears je samé překvapení!
-
Vztahy mezi královskou rodinou jsou na bodem mrazu. Překvapivě za to ale nemůže Harry!
-
Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením
-
Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku
-
Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu