Pirelli se snaží bránit proti defektům, proto je ve svých doporučeních nekompromisní. V Singapuru požaduje, aby tlak v předních pneumatikách neklesl pod 18 PSI a v zadních pod 17 PSI, přičemž minulý rok to bylo pro všechna kola 16 PSI. U odklonu kol to je podobné: ten maximální se snižuje z 4,5 ° vpředu na 3,75 ° a z 3 ° na 2,5 ° vzadu.
V Japonsku vstoupí v platnost ještě přísnější limity, na jejichž dodržování bude dohlížet FIA. Minimální tlak pro přední pneumatiky stoupne na 21,5 PSI a na 20,5 PSI vzadu. V Suzuce totiž dostávají zabrat, konstrukce je hodně zatěžována v Sennových esíčkách nebo ve velmi rychlé zatáčce 130 R. Proto tam také Pirelli přiveze ty nejtvrdší pneumatiky ze svého portfolia, zatímco tento víkend se bude závodit na super-měkkých a měkkých směsích.
Tyto tlaky by měly být v pneumatice povinně i těsně před startem po odpojení nahřívacích dek. V Monze došlo k blamáži, když je sice Mercedes při nasazování na vůz natlakoval správně, při kontrole FIA 3 min před startem byl ale nižší než doporučované hodnoty.
Určitá omezení se týkají také teploty pneumatik - týmy je mohou zahřívat na 80 °C maximálně 3 hodny, na 110 °C maximálně 1 hodinu. FIA v Singapuru upřesní kontrolní procedury a týmy musí zajistit, aby tlaky v pneumatikách nikdy neklesly pod stanovenou minimální mez.