Týmoví šéfové se shodli na tom, že formule 1 musí najít cestu k dorovnání úrovně motorů, což by mělo zajistit i větší atraktivitu pro diváky. Současná dominance Mercedesu vedla k myšlence provést radikální změny týkající se předpisů pro pohonné jednotky. Bernie Ecclestone dokonce přišel s návrhem na další zastavení vývoje pomocí výkonnostních limitů.
Pochopitelně tuto myšlenku okamžitě negovali u Mercedesu a Ferrari, kterým se podobná myšlenka vůbec nelíbí. Mercedes připustil, že by s ohledem na ostatný dodavatele mohla být pravidla poněkud uvolněna, aby u Renaultu a Hondy měli možnost stáhnout zřetelný odtup. "Pokud by to ostatní potřebovali nebo jestli věří, že jim to pomůže k dohnání ztráty, budeme o tom rozhodně uvažovat," uvedl při Grand Prix Velké Británie Toto Wolff.
Eric Boullier souhlasí s Wolffem, že zastavení vývoje motorové jednotky u Mercedesu by nebylo dobré, zároveň však připouští, že ostatním výrobcům by mělo být nějakým způsobem pomoženo. "Toto má pravdu, nemůžeme zničit podstatu F1, ale také potřebujeme více vyrovnaných závodů, které přivedou lidi do ochozů a před obrazovky. Stačilo by možná jen částečně pozměnit pravidla, aby umožnila všem být vyrovnanější. Zlepšit se pak můžete vy nebo my, ale pořád budete mít šanci."
Christian Horner na otázku, co si myslí o výkonnostím limitu připustil, že nemá jednoznačný názor: "Je to různorodé. V některých ohledech se to jeví jako rozumná věc - jindy to zase vypadá jako potlačení prvků soutěživosti. Každopádně souhlasím s funkcí žetonů, protože týmy pak mají šanci zachovat jistý vývoj. Sám jsem přesvědčen, že vytvoření vývojového limitu by bylo dost obtížné, ale je to vcelku zajímavý koncept, kterým bychom se měli určitě zabývat."