Pro dobro stáje by jistě bylo výhodou setrvat ve spolupráci s koncernem Michelin. Je ale otázkou, zda budou chtít i Francouzi s týmem Red Bull spolupracovat.
Pravidla pro dodavatele pneumatik zahrnují klauzuli o tom, že výrobce musí být schopen pokrýt zájem 60% týmů startovního pole. Pro příští sezonu má Michelin smlouvu s BAR, Renaultem, Williamsem, McLarenem, Toyotou a Sauberem. Při 10 týmech pokrývají již nyní požadovaných 60%.
Je tedy jen na Michelin, zda bude mít zájem podepsat dohodu s týmem z Milton Keynes pod novým vlastnictvím a nebo zda bude muset vstoupit Red Bull do šampionátu s pneumatikami Bridgestone.
Své ale může sehrát i případný odchod týmů Toyota a BAR Honda k Japoncům, o čemž se v posledních týdnech také často spekuluje...
Foto: DPPI / Michelin
A jak to bude s pneumatikami?
Red Bull zatím nezveřejnil, který z výrobců pneumatik bude obouvat jeho monoposty.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Petra Svoboda: PRVNÍ SLOVA po tragické smrti manžela (†39)
-
Petra Svoboda: PRVNÍ SLOVA po tragické smrti manžela (†39)
-
Pád ultralightu na Jihlavsku: Pilot nepřežil, nikdo další na palubě nebyl
-
Pád ultralightu na Jihlavsku: Pilot nepřežil, nikdo další na palubě nebyl
-
Černý kašel v ČR: Zemřeli další dva lidé, šlo o seniory
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů