Vždyť Brit je podle některých až posedlý svými snahami o snížení nákladů a zvýšení bezpečnosti Formule 1. Přesto tato slova prezident FIA vyslovil. Zbývá však dodat druhou část myšlenky. Podle něj je totiž ještě důležitější zachránit malé týmy.
Sobotní jednání devíti šéfů týmů s Bernie Ecclestonem a výsledný dopis vyvolalo mnoho diskusí. Nebyli pozváni zástupci Ferrari a ani FIA.
„Je to naprosto rozumný plán,“ hodnotí návrh na redukci testů potěšený Mosley. „Ale ještě zajímavější by bylo obdržet návrh, jak udržet v roce 2005 na startu 20 vozů. A ten jsme nedostali.“
Ohrožené týmy Jordan a Minardi totiž netestují prakticky vůbec a omezení testů tak podle Mosleyho jejich tristní ekonomickou situaci neřeší vůbec. „Tohle je zanedbatelné, když si uvědomíte, že hlavní otázkou by mělo být, jak udržet tyto týmy v šampionátu.“
Opět se tak ukázalo, že se řeší jen to, co se řešitele skutečně týká. Dokud měly problémy soukromníci Jordan a Stoddart, mluvilo se a mluvilo, ale nic nepodnikalo. Jen postihly problémy Ford, je to něco jiného. „Co kdybychom byli příště na ředě třeba my?“ To je asi otázka, kterou se teď narychlo zabývají tovární týmy a jež je hlavní příčinou sobotní saopaulské iniciativy...
Foto: McLaren Mercedes
Iniciativa za snížení nákladů je málo důležitá
Dá se vůbec uvěřit, že by něco takového mohl říci Max Mosley?
Doporučit článek
Další zprávy
-
Česko bude mít nového ministra. Pavel ho jmenuje ve čtvrtek
-
Ještě starší Jiřina Bohdalová? Překvapivá slova o novém filmu!
-
Počasí na 14 dní: Jak bude ve zbytku května?
-
Neuvěřitelné se stalo skutečností! Jaromír Soukup prodal TV Barrandov
-
Policie řeší podvodníky u hokejových arén: Lidé se na svá místa nedostali!
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů