Vždyť Brit je podle některých až posedlý svými snahami o snížení nákladů a zvýšení bezpečnosti Formule 1. Přesto tato slova prezident FIA vyslovil. Zbývá však dodat druhou část myšlenky. Podle něj je totiž ještě důležitější zachránit malé týmy.
Sobotní jednání devíti šéfů týmů s Bernie Ecclestonem a výsledný dopis vyvolalo mnoho diskusí. Nebyli pozváni zástupci Ferrari a ani FIA.
„Je to naprosto rozumný plán,“ hodnotí návrh na redukci testů potěšený Mosley. „Ale ještě zajímavější by bylo obdržet návrh, jak udržet v roce 2005 na startu 20 vozů. A ten jsme nedostali.“
Ohrožené týmy Jordan a Minardi totiž netestují prakticky vůbec a omezení testů tak podle Mosleyho jejich tristní ekonomickou situaci neřeší vůbec. „Tohle je zanedbatelné, když si uvědomíte, že hlavní otázkou by mělo být, jak udržet tyto týmy v šampionátu.“
Opět se tak ukázalo, že se řeší jen to, co se řešitele skutečně týká. Dokud měly problémy soukromníci Jordan a Stoddart, mluvilo se a mluvilo, ale nic nepodnikalo. Jen postihly problémy Ford, je to něco jiného. „Co kdybychom byli příště na ředě třeba my?“ To je asi otázka, kterou se teď narychlo zabývají tovární týmy a jež je hlavní příčinou sobotní saopaulské iniciativy...
Foto: McLaren Mercedes
Iniciativa za snížení nákladů je málo důležitá
Dá se vůbec uvěřit, že by něco takového mohl říci Max Mosley?
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball