V roce 2005 budou muset vydržet hnací agregáty dva závodní víkendy a pneumatiky kvalifikaci a celý závod. Michael Schumacher již dříve řekl, že u motoru to bylo znatelné snížení výkonu, ale dokázal si na to po chvíli času zvyknout. U pneumatik Bridgestone byl podstatně kritičtější.
„Gumy pro rok 2005 jsou stejně výkonné jako ty stávající v prvním kole po startu,“ řekl sedminásobný šampion a dodal, že díky větší tvrdosti mají samozřejmě výrazně horší grip.
Anthony Davidson s BAR testoval pneumatiky Michelin, které francouzský výrobce připravil pro simulaci situace roku 2005. „Je to skvělá legrace, vůz se chová jako velká Formule Ford, klouže to o 106.“
Foto: BAR Honda
F1 jako velká Formule Ford
V Jerezu se testovalo všechno možné, ale mimo to i motory a pneumatiky vyhovující novým předpisům.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball