V roce 2005 budou muset vydržet hnací agregáty dva závodní víkendy a pneumatiky kvalifikaci a celý závod. Michael Schumacher již dříve řekl, že u motoru to bylo znatelné snížení výkonu, ale dokázal si na to po chvíli času zvyknout. U pneumatik Bridgestone byl podstatně kritičtější.
„Gumy pro rok 2005 jsou stejně výkonné jako ty stávající v prvním kole po startu,“ řekl sedminásobný šampion a dodal, že díky větší tvrdosti mají samozřejmě výrazně horší grip.
Anthony Davidson s BAR testoval pneumatiky Michelin, které francouzský výrobce připravil pro simulaci situace roku 2005. „Je to skvělá legrace, vůz se chová jako velká Formule Ford, klouže to o 106.“
Foto: BAR Honda
F1 jako velká Formule Ford
V Jerezu se testovalo všechno možné, ale mimo to i motory a pneumatiky vyhovující novým předpisům.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Je TĚHOTNÁ? Lady Gaga skrývá pod šaty velké tajemství!
-
Srdceryvná slova manželky Bruce Willise: Jak jí jeho nemoc změnila život?
-
Jennifer Lopez a Ben Affleck se opět objevili na veřejnosti! Spekulace o rozvodu ale sílí!
-
Jožo Ráž utekl od nehody? Slavný komik prozradil podrobnosti!
-
Jožo Ráž utekl od nehody? Slavný komik prozradil podrobnosti!
-
Ocon a Alpine se dohodli na ukončení smlouvy
-
"Máme luxusní problém." Marko jmenuje talentované mladíky, kteří by mohli brzy debutovat v F1
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství