Podle něj je právě ona pro výsledný čas na konci kola rozhodující. „Jestliže zvýšíte přítlak vozu o 5%, tato část vám zhorší výsledný čas o 44%,“ vysvětluje Symonds.
„Je to rozhodující část okruhu také proto, protože malá chyba v nájezdu do pěti navazujících zatáček přinese velkou časovou ztrátu na konci prvního sektoru.“
Zbytek okruhu je dle Symondse podstatně jednodušší, neboť jsou mezi zatáčkami rovné úseky, takže chyba stojí čas pouze v té které zatáčce.
Foto: Jarno Trulli
Esses je v Suzuce klíčový
Šéfinženýr týmu Renault Pat Symonds vidí sérii zatáček v prvním sektoru jako klíčovou.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Poslední rozloučení s Vlastimilem Harapesem (†77) bude v Národním divadle!
-
Princezna Kate ve víru spekulací o nemoci! Tvrdohlavý princ William to těžce nese
-
Simona Postlerová (†59): PRAVDA o sbírce na pomoc rodině zesnulé herečky!
-
FOTO z Hradu: Novým ministrem Fialovy vlády je Marek Ženíšek!
-
Vlastimil Harapes (†77): Zagorovou mu přebral Margita!
-
Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu
-
Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu
-
Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl