Podle něj je právě ona pro výsledný čas na konci kola rozhodující. „Jestliže zvýšíte přítlak vozu o 5%, tato část vám zhorší výsledný čas o 44%,“ vysvětluje Symonds.
„Je to rozhodující část okruhu také proto, protože malá chyba v nájezdu do pěti navazujících zatáček přinese velkou časovou ztrátu na konci prvního sektoru.“
Zbytek okruhu je dle Symondse podstatně jednodušší, neboť jsou mezi zatáčkami rovné úseky, takže chyba stojí čas pouze v té které zatáčce.
Foto: Jarno Trulli
Esses je v Suzuce klíčový
Šéfinženýr týmu Renault Pat Symonds vidí sérii zatáček v prvním sektoru jako klíčovou.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu
-
Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball