Podle něj je právě ona pro výsledný čas na konci kola rozhodující. „Jestliže zvýšíte přítlak vozu o 5%, tato část vám zhorší výsledný čas o 44%,“ vysvětluje Symonds.
„Je to rozhodující část okruhu také proto, protože malá chyba v nájezdu do pěti navazujících zatáček přinese velkou časovou ztrátu na konci prvního sektoru.“
Zbytek okruhu je dle Symondse podstatně jednodušší, neboť jsou mezi zatáčkami rovné úseky, takže chyba stojí čas pouze v té které zatáčce.
Foto: Jarno Trulli
Esses je v Suzuce klíčový
Šéfinženýr týmu Renault Pat Symonds vidí sérii zatáček v prvním sektoru jako klíčovou.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
Zákaz rozdělávání ohně ve středních Čechách: Ovlivní to pálení čarodějnic
-
Iveta Bartošová (†48) zemřela před deseti lety: PRAVDA o posledním telefonátu!
-
Tajemství Josefa Laufera (†84): Mladší bratr, který chtěl být jako on!
-
Černý kašel v Česku: Kde se nemoc šíří nejvíce?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg
-
Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO
-
PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris