Esses je v Suzuce klíčový

Trulli, Jarno | foto: Jarno Trulli

Šéfinženýr týmu Renault Pat Symonds vidí sérii zatáček v prvním sektoru jako klíčovou.

Podle něj je právě ona pro výsledný čas na konci kola rozhodující. „Jestliže zvýšíte přítlak vozu o 5%, tato část vám zhorší výsledný čas o 44%,“ vysvětluje Symonds.

„Je to rozhodující část okruhu také proto, protože malá chyba v nájezdu do pěti navazujících zatáček přinese velkou časovou ztrátu na konci prvního sektoru.“

Zbytek okruhu je dle Symondse podstatně jednodušší, neboť jsou mezi zatáčkami rovné úseky, takže chyba stojí čas pouze v té které zatáčce.


Foto: Jarno Trulli

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy